וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

און טראק מכינה את הקרקע לפרויקטים בהיקף רחב: גייסה 22 מיליון דולר בהנפקה פרטית

שרון שפורר

1.11.2005 / 17:19

הגיוס בוצע לפי מחיר של 12.15 דולר למניה ממשקיעים מוסדיים בארה"ב, שווייץ ובריטניה; בשעה זו מוסיפה המניה כ-2.5% למחיר של 13.4 דולר



כשבוע לאחר פרסום תוצאות רבעון מקדמיות מרשימות ותחזיות אופטימיות לשנתיים הבאות, מודיעה היום חברת על השלמת גיוס של 22.2 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים בארה"ב, שווייץ ובריטניה. און טראק, שמניותיה נסחרות בניו יורק ובפרנקפורט, מספקת טכנולוגיה לכרטיסים חכמים המשמשים כפתרונות תשלום אלקטרוניים ותעודות זהות חכמות. בנק השקעות הקנדי RBC שימש כחתם המוביל של ההנפקה, ולצידו בית ההשקעות אנדרו גארת'.



החברה ציינה כי בכוונתה להשתמש בתמורת ההנפקה לתמיכה בהטמעות של פרויקטים בהיקף נרחב בשוק התשלומים ובשוק תעודות הזהות החכמות.



במסגרת הגיוס, הונפקו כ-1.8 מיליון מניות ואופציות. המחיר לפי בוצע הגיוס היה 12.15 דולר למניה - מחיר הסגירה הממוצע של מניית החברה בנאסד"ק במהלך חמשת הימים החולפים. בשעה זו מגיבה המניה בחיוב ומוסיפה כ-2.5% למחיר של 13.4 דולר.



לפני כשבוע הודיעה און טראק כי היא מצפה להכנסות של 24 מיליון דולר בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה - זינוק של 56% מול התקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי לבדו עתידה החברה להציג להערכתה הכנסות של 9.5 מיליון דולר. את השיפור המרשים בתוצאות זוקפת החברה בעיקר לצמיחה בשוק כרטיסי התשלום ללא מגע.



בנוסף לכך הודיעה און טראק באותה העת, כי היא מצפה להכנסות של כמה עשרות מיליוני דולרים בשנה החל משנת 2007 מן ההסכם שנחתם עם מדינה ביבשת האסיאתית. און טראק תייצר תעודות מעבר אלקטרוניות וההערכה היא כי מדובר בסין. החברה צופה כי אספקת התעודות תחל במחצית השנייה של 2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully