וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטהנזה וסוויס תשמשנה המובילים הרשמיים של משתתפי התערוכה הבינלאומית לענייני חקלאות בישראל 2006

זוהר בלומנקרנץ

1.11.2005 / 17:37

במסגרת ההסכם החדש, יעניקו חברות התעופה הזרות הנחה בשיעור של עד 25% בהטסת 6,000 המבקרים הצפויים להגיע לתערוכה הנחשבת לגדולה בתחום החקלאות



הנהלת אגריטך - התערוכה הבינלאומית לענייני חקלאות בישראל 2006, הגיעה להסכם עם חברות התעופה הזרות לופטהנזה וסוויס, על כך שתשמשנה כמובילים הרשמיים של משתתפי התערוכה בארץ. כך מסר היום מנכ"ל אגריטך, דני מאירי.



משנת 1979 ועד לתערוכת אגריטך האחרונה ב-2003 שימשה חברת אל על כמובילה הרשמית של משתתפי התערוכה. במסגרת ההסכם החדש, יעניקו חברות התעופה הזרות הנחה בשיעור של עד 25% בהטסת 6,000 המבקרים מחו"ל, הצפויים להגיע לתערוכה, הנחשבת לגדולה בתחום החקלאות.



מנכ"ל אגריטך, דני מאירי: "לפריסה הכלל עולמית של לופטהנזה וסוויס יש יתרון לוגיסטי עצום בהיערכות לתערוכה. רוב אורחי התערוכה מגיעים ממדינות שאין להן קשרי תעופה ישירים עם ישראל או שתדירות הטיסות נמוכה, ולכן יש חשיבות עליונה במערך טיסות ההמשך של שתי החברות. ההסכם יאפשר לחברות ישראליות בתחום החקלאות, שמציגות בתערוכה ומתכננות לערוך כנסים בינלאומיים במסגרת התערוכה, להטיס את אורחיהן במחיר מוזל, תוך שימוש בתעריפים המיוחדים של תערוכת אגרטיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully