וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאואר דיזיין מתקשה להניע את גלגלי הצמיחה: ההכנסות גדלו ב-6% מתחילת השנה ל-31.4 מיליון דולר

עומרי כהן

1.11.2005 / 18:50

סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 10.9 מיליון דולר ועם רווח של 898 אלף דולר; המנכ"ל יגאל רותם: אני מרוצה מהמשך הצמיחה בהתאם לתחזיות



שנת 2005 עדיין לא הסתיימה, אולם עבור משקיעי חברת היא לא תיזכר כנראה לטובה. צמיחה חדה של 64% במכירות נעלמה כמעט לחלוטין, ומניית החברה איבדה מאז ליל הסילבסטר כמעט שליש מערכה.



פאואר דיזיין מפתחת שבבים ומערכות להעברת מתח חשמלי על גבי רשתות תקשורת בטכנולוגיית PoE. היום דיווחה החברה על שיפור בתוצאותיה ברבעון השלישי, לעומת זה שקדם לו, אולם את ההכנסות שרשמה ביולי-ספטמבר אשתקד, עדיין לא הצליחה החברה להשיג.



את הרבעון השלישי סיימה פאואר דיזיין עם הכנסות של 10.9 מיליון דולר, גידול של 4% לעומת הרבעון הקדום, אולם ירידה של 1.4% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2004. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי של 898 אלף דולר (4 סנטים למניה בדילול מלא), בדומה לרווחיה ברבעון המקביל. בהשוואה לרבעון הקודם גדלו הרווחים בכ-18%. בניטרול הוצאות של כחצי מיליון דולר בגין אופציות שחולקו לעובדים בחברה, הסתכמו רווחי הפרופורמה ב-1.4 מיליון דולר (7 סנטים למניה).



בהתייחסו לתוצאות הרבעוניות אמר יגאל רותם, מנכ"ל פאואר דיזיין כי הוא מרוצה מהמשך הצמיחה בהתאם לתחזיות. "ברבעון זה הושגו מספר הישגים חשובים, ביניהם התרחבות תכנית רישוי הפטנטים שלנו ופתיחת המשרד בקוריאה. כמו כן, הוקמה ברבעון קבוצת עבודה לתקן החדש לטכנולוגיית ה-PoE, הקרוי גם PoE Plus, אשר פאואר דיזיין היא מהיוזמים והמובילים ביצירתו" ציין רותם.



רותם הוסיף, כי קבוצת עבודה זו תפעל ליצירת תקן PoE מורחב, שיאפשר יכולת העברת הספק מוגדלת של לפחות 40 וואט ליחידות קצה. טכנולוגיה זו תאפשר אספקת אנרגיה למחשבים ניידים, מצלמות וידאו ומוצרים אחרים. "אנו מאמינים ששלב חדש זה בהתפתחות טכנולוגיית PoE יגדיל את אפשרויות הצמיחה לטווח הארוך של החברה, יחד עם הגידול במספר יחידות הקצה שיוכלו ליהנות מטכנולוגיה זו.



את תשעת החודשים הראשונים של 2005 סיימה פאואר דיזיין עם גידול של 6% בהכנסות ל-31.4 מיליון דולר ועם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר (12 סנטים למניה). זאת לעומת הפסד של 2.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.



מניית פאואר דיזיין מגיבה היום לתוצאות בירידה של 3.9% למחיר של 9.25 דולרים, המשקף לחברה מהוד השרון שווי של 180 מיליון דולר ? פי 2.3 מהיקף המזומנים שבקופתה, אשר הסתכמו בסוף ספטמבר ב-77.4 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully