וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש - משרד פרסום חדש: תקציב אוטו סנטר בהיקף 1.5 מיליון דולר יוצא למכרז

איילה צורף

2.11.2005 / 10:26

כך נודע ל-TheMarker; מנכ"ל הרשת: "החלטנו לסיים את ההתקשרות עם גיתם"; "תקציב הפרסום של הרשת ב-2006 יהיה כ-1.5 מ' ד'"; צפוי להיפגש עם מקאן אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי ומשרדים קטנים יותר



תקציב הפרסום של רשת אוטו סנטר, העוסקת במכירה וקנייה של מכוניות משומשות, יצא למכרז. חיים משען, שנכנס לתפקיד מנכ"ל הרשת לפני כחצי שנה אישר את הידיעה.



"החלטנו לסיים את ההתקשרות עם גיתם. בשלב זה אנחנו נפגשים עם מספר משרדי פרסום על מנת להחליט מי יטפל בתקציב הפרסום שלנו". לדבריו, "תקציב הפרסום של הרשת ב-2006 יהיה כ-1.5 מיליון דולר".



ככל הנראה יערוך משען פגישות עם אנשי משרדי הפרסום מקאן אריקסון ושלמור-אבנון-עמיחי, לצד משרדים קטנים יותר כגון נפתלי-אברהם וענבר-מרחב-שקד. משען הצטרף לקבוצת מאיר לאחר שמונה שנים כמנכ"ל רשת מוצרי התינוקות שילב.



על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השקיעה אוטו סנטר כ-3 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון בשנים האחרונות (המחירים בפועל נמוכים בכ-70%-60%), בהן היה תקציב הפרסום שלה מנוהל אצל גיתם.



בראיון שנתן ל-TheMarker לפני מספר שבועות אמר משען כי בכוונתו להרחיב את פריסת הסניפים של אוטו סנטר ברחבי הארץ ולהתבסס כרשת המובילה את ענף רכבי יד שנייה.



רשת אוטו סנטר מקבוצת מאיר, יבואנית וולוו הונדה ויגואר, הוקמה בשנת 2000. "המטרה שלנו היא להגיע לנתח דו-ספרתי משוק הרכבים המשומשים העסקי", אמר משען. החברה מוכרת כיום בין 2,500 ל-3,500 מכוניות מדי שנה, והיקף הפעילות השנתי שלה נע כיום בין 190 ל-270 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully