וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ראשון של פרוקטר-ג'ילט בישראל: רכש המדיה של ג'ילט מוזג עם תקציב הפרסום של פרוקטר

איילה צורף

2.11.2005 / 11:36

המרוויחים מהמהלך: זניט של קבוצת באומן-בר-ריבנאי, שקיבלה תקציב רכישת שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום עבור כל מותגי ג'ילט, בגובה כ-5 מ' ד' בשנה, וחברת מדיה קום, של אדלר-חומסקי וגלר נסיס



צעד ראשון של פרוקטר & גמבל ישראל מאז המיזוג הבינלאומי בין פרוקטר וג'ילט. פרוקטר ישראל הודיעה הבוקר על החלטתה להעביר את תקציב תכנון ורכש המדיה של מותגי ג'ילט, הנאמד בכמה מיליוני דולרים בשנה, לידי חברות תכנון ורכש המדיה המטפלות בתקציבי פרוקטר.



המרוויחים מההחלטה הם זניט מדיה, חברת רכש המדיה של מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, שתעסוק ברכישת שטחי הפרסום וזמן האוויר לפרסום של מותגי ג'ילט - הדיאודורנטים, סכיני גילוח, ג'ל גילוח, אפטרשייב וכדומה. היקף ההוצאה השנתית של מותגי ג'ילט נאמד בכ-5 מיליון דולר בשנה, וזה מהווה חיזוק משמעותי לכוחה של זניט מול אמצעי המדיה.



מרוויחה נוספת הם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגלר-נסיס, שחברת רכש המדיה המשותפת שלהם - מדיה קום - תקבל את האחריות על תכנון המדיה של מותגי ג'ילט.



עד כה נרכש חלק מתקציב המדיה והפרסום של ג'ילט על ידי יונייטד, וחלק על ידי פוגל אוגלבי. בשלב זה לא יחולו שינויים בתחום הקריאייטיב. קרי - משרד הפרסום שטיפל בהפקת הקמפיין (JWT, םוגל אוגילבי) ימשיכון לטפל בהם עד להודעה חדשה.



שינויים אלה יכנסו לפועל החל מינואר 2006
"הסיבה למעבר היא ניגוד האינטרסים של מיינדשר (המיוצגת בישראל על ידי JWT ויונייטד א.צ) ופרוקטר אנד גמבל", הסביר ג'ים סטנגל, סמנכ"ל השיווק העולמי של פרוקטר אנד גמבל, בראיון לוול סטריט ג'ורנל. "מיינדשר היא סוכנות המדיה העובדת עם יוניליוור, (המתחרה של פרוקטר א.צ) ובתחום רגיש כמו מדיה איננו יכולים לאפשר קיום של ניגוד אינטרסים שכזה".



מנהלת המדיה בפרוקטר אנד גמבל בישראל, הילית מגד, מסרה: "כהמשך טבעי להחלטה העולמית, גם בישראל אנו מתחילים ביישום שלבי המיזוג עם ג'ילט, על מנת לנצל את הסינרגיות המשותפות בפעילות החברות ולהמשיך את מובילותן. בכוונתנו לנצל את מעמדה של פרוקטר אנד גמבל כאחת מהמפרסמות הגדולות בישראל, על מנת להמשיך ולקדם גם את מובילותם של מותגי ג'ילט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully