וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כן אחריות

שירי עמית

2.11.2005 / 11:12

כשהטלפון האלחוטי שקנתה א.ד. בסופר סנטר התקלקל, נאמר לה שתזרוק אותו. שירות הלקוחות של הרבוע הכחול: היא תקבל החזר כספי מלא

באחד הימים, בעת שא.ד ערכה את קניותיה בסופר סנטר, נתקלו עיניה במבצע - טלפון אלחוטי של חברת Top Com דגם deluxe butler 2511 ב-200 שקל. מאחר שהיא תיכננה כבר לפני כן לקנות טלפון אלחוטי לביתה והמחיר נראה לה אטרקטיווי, היא החליטה לרכוש את המכשיר. בזמן התשלום בקופה נאמר לה כי החשבונית מהווה תעודת אחריות.

לאחר כמה ימים הפסיק הטלפון לעבוד. א.ד חשבה שהבעיה היא עם הסוללות, אבל גם לאחר החלפתן הטלפון לא עבד. היא רצתה לפנות לחברה המספקת שירות, אבל בסופר סנטר לא ידעו לומר לה מה שם החברה. לשמחתה, היא מצאה את החוברת שבה רשומים הפרטים של חברת השירות ראפ. א.ד פנתה אליהם בטלפון, והפקידה הבטיחה לבדוק ולחזור עם תשובה. לאחר כמה ימים התקשרה שוב, ונענתה כי הסוללות גרמו לתקלה ואין אפשרות לתקן את המכשיר.

א.ד ניסתה להסביר שהטלפון לא עבד מלכתחילה, וחברה שמכבדת את עצמה צריכה להיות אחראית למוצריה. התשובה היתה חד משמעית: צריך לזרוק את הטלפון. בפנייה ל-TheMarker כתבה, "קניתי טלפון חדש שהפסיק לעבוד אחרי מספר ימים, ובחברה לא מוכנים לקחת אחריות על המכשיר המקולקל".

ממנהל שירות הלקוחות של הרבוע הכחול נמסר בתגובה כי "לאחר הפנייה שוחחתי עם הלקוחה והתנצלתי בפניה על ההתייחסות שלה זכתה ממעבדת השירות של חברת ראפ. כפי שאנו נוהגים תמיד בלקוחות הפונים אלינו בבקשות שונות, גם הפעם ציינו בפניה כי שביעות רצונה כלקוחה חשובה לנו, ועל כן נדאג לאפשר לה קבלת החזר כספי מלא עבור מכשיר הטלפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully