וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות לבית המשפט: הנהלת הסופר פארם מנסה לפגוע בחופש הביטוי

עינב בן יהודה

2.11.2005 / 14:28

ההסתדרות הגיבה לתביעת דיבה שהוגשה נגדה על ידי זכיינית הרשת בסכום של 2.5 מיליון שקל; התביעה הוגשה בעקבות הפגנות שנערכו מול החנות במחאה על תוכנית התמרוץ הנהוגה בה



ההסתדרות הגישה היום לבית משפט השלום בהרצליה כתב הגנה בתגובה לתביעת הדיבה שהוגשה נגדה על ידי זכיינית רשת סופר פארם ברחוב דיזנגוף בתל אביב, בסכום של 2.5 מיליון שקל.



התביעה הוגשה בעקבות הפגנות שאירגנה ההסתדרות מול החנות במחאה על תוכנית התמרוץ הנהוגה בה. ברשת נהוגה מזה שלוש שנים שיטת תמרוץ, שלפיה כל שיפור או הרעה בביצועי המחלקה שאליה משתייכים העובדים, מקנה להם תגמול חיובי או שלילי. שיפור בביצועי המחלקה מקנה בונוס, ואילו הרעה בביצועים גוררת הפחתת שכר. בעקבות הפגנת ההסתדרות, הודיעה הרשת על שינוי שיטת התגמול באופן חלקי.



בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד תמיר גליק ותום נוימן, נטען כי ההסתדרות שמה לה למטרה לפגוע בסופר פארם ולהזיק לה, וכי היא פועלת באופן בוטה ומתלהם מתוך כוונה לעשות על גבה הון פוליטי.



בכתב ההגנה, שהוגש באמצעות עוה"ד בועז בן צור וחגי הלוי ממשרד פישר-בן צור ושות', מבקשת ההסתדרות לדחות את התביעה על הסף. ההסתדרות טוענת, כי תביעת הזכיינית, שמאחוריה עומדת רשת סופר פארם, מנסה להלך אימים על ההסתדרות ולמנוע ממנה למלא את חובותיה, בהם הגנה על עובדים מפני תנאי העסקה פוגעניים. לטענת ההסתדרות, אין בסיס לתביעה כיוון שמדובר בפרסומים של אמת והיה בהם עניין ציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully