וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרוק ברחה, ההנפקה בוטלה והבורוביצ'ים מתנחמים בשיתוף פעולה עם חברה שווייצרית

עומר שרביט

2.11.2005 / 17:32

מטי שבשליטת צבי ומוני בורוביץ' תשתף פעולה עם הובר-זונר בשיווק והפצת האנטנות שלה; מאז ביטול ההשקעה של שמרוק המניה איבדה 36%



למשפחת בורוביץ' היתה שנה לא קלה, זה לא חדש. לבד מהאחים איזי ודדי, גם האח השלישי והפחות מוכר, צבי, ספג השנה מספר מפחי נפש לא קטנים. צבי בורוביץ' ובנו מוני הם בעלי השליטה בחברת המחשבים הקטנה . השניים שולטים בחברה באמצעות חברת מוקירי איה כאשר האבא מכהן כיו"ר והבן כדירקטור וסמנכ"ל כספים.



בסוף מאי, משפחת בורוביץ' קיוותה לצרף כשותפה לחברה את שמרוק מקבוצת דיסני, שאמורה היתה להשקיע במטי 4.5 מיליון דולר תמורת 20%. מאז שנודע על ביטול העסקה, ששיקפה למטי שווי של 18 מיליון דולר לפני הכסף, המניה הספיקה לאבד כ-36%. כיום המניה נסחרת לפי שווי של כ-13 מיליון דולר בלבד.



לאחר האכזבה מהרגליים הקרות של שמרוק, הבורוביצ'ים קיוו לגייס הון באג"ח ובאופציות. את הגיוס היתה אמורה להוביל חברת החיתום של איפקס, אלא שלפני מספר ימים התחוור לבורוביצ'ים כי גם הגיוס הנ"ל לא יצא לפועל והוא בוטל.



היום, המשפחה סוף סוף יכולה להתנחם בהסכם על שיתוף פעולה עם החברה השוויצרית Huber SuhnerZ, לקידום ופיתוח של אנטנות שטוחות. מדובר בנקודת זינוק משמעותית עבור מטי, שתנסה למנף את יכולות השיווק וההפצה של החברה השוויצית, כדי לשווק את האנטנות השטוחות לנקודות קצה, אנטנות הבסיס והאנטנות הפריפריאליות אותן היא מייצרת.



מחזור המכירות השנתי של הובר-זונר השוויציית בעולם עמד על 211 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. שווי השוק של הובר-זונר הנסחרת בשווייץ תחת הסימול HUBN הינו כ-400 מיליון דולר. מטי אומרת, כי שיתוף הפעולה ייצור One Stop Shop עבור הלקוחות בעולם למגוון מוצרים עם תמיכה גלובלית.



בשנתיים וחצי האחרונות מטי הרוויחה כ-3 מיליון שקל, וקיזזה הפסד בהיקף דומה מ-2002. בהיקף ההכנסות שלה נרשם שיפור משמעותי, כאשר במחצית הראשונה של 2005 היא מכרה ב-32 מיליון שקל, המהווים גידול של 40% לעומת התקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully