וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון מזנקת בעקבות חיזוק נוסף לגלולת ה-PillCam SB של החברה כאמצעי האבחון היעיל לגידולים במעי הגס ולמחלת הקרוהן

שרון שפורר

2.11.2005 / 18:05

3 מחקרים קליניים חדשים שהוצגו בכנס שנתי של הקולג' האמריקאי לגסטרואנטרולוגיה תומכים בגלולה; מנכ"ל גיוון: אנו מאמינים כי חברות הביטוח יעדכנו וירחיבו את הפוליסות שלהן כך שישקפו את הממצאים



הודיעה היום, כי שלושה מחקרים בלתי תלויים שנעשו בקרב 670 מטופלים בגלולה האנדוסקופית של החברה, חיזקו ממצאי מחקרים קודמים לפיהם הגלולה היא אמצעי האבחון היעיל ביותר של גידולים במעי הגס ושל מחלת הקרוהן.



המחקרים הקליניים בנושא יעילות גלולת ה-PillCam SB הוצגו בכנס השנתי ה-70 של ה-ACG (הקולג' האמריקאי לגסטרואנטרולוגיה) אשר נחתם היום בהונלולו, הוואי.



נשיא ומנכ"ל גיוון, גבריאל מרון אמר בתגובה, "מחקרים קליניים גדולים שנערכו לאחרונה ממשיכים לתמוך בשימוש בקפסולה האנדוסקופית ככלי דיאגנוסטי מן השורה הראשונה עבור מטופלים הסובלים מסימטומים בלתי פטורים של GI. בהתבסס על מחקרים אלו, אנו מאמינים, כי חברות הביטוח יעדכנו וירחיבו את הפוליסות שלהן, כך שישקפו את הממצאים".



מניות גיוון זכו בשבוע האחרון לעדנת מה. בשעה זו הן קופצות בתגובה למחקרים ב-7.3% למחיר של 23.9 דולר - זינוק של למעלה מ-10% בתוך שבעה ימי מסחר. שווי החברה עומד כעת על כ-660 מיליון דולר. מאז מחצית אוקטובר 2004, אז הגיעו לשיא בגובה 44.08 דולר, נחתך מחיר המניה כמעט לחצי, כאשר בעשרת החודשים הראשונים של 2005 לבדם הן איבדו קרוב ל-40%.



גיוון חתמה את הרבעון השני של השנה עם הפסד של 400 אלף דולר על הכנסות של 20.5 מיליון דולר, אל מול רווח של 900 אלף דולר על הכנסות של 15.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, אשתקד. ביום שלישי הקרוב (ה-8 בנובמבר) עתידה החברה לדווח על תוצאות הרבעון השלישי, ובשווקים צופים כי תשוב לרווחיות של 2 סנט למניה על הכנסות של 19.5 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully