וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT יוצאת בחבילת שידורים הכוללת את משחקי המונדיאל

בועז גריילסמר

2.11.2005 / 17:12

HOT מציעה חבילה הכוללת, בנוסף למשחקי המונדיאל, צפייה חופשית במשך שנתיים בשידורי הליגה הישראלית בכדורגל, הליגה האנגלית בכדורגל וליגת העל בכדורסל; תשדר את המשחקים בערוצים בתשלום בשיטת ה-pay per view; מחיר החבילה למשחקי המונדיאל בלבד - כ-800 שקל למנוי



HOT יוצאת בחבילת שידורים הכוללת את משחקי המונדיאל. פרט למשחקי המונדיאל, HOT מציעה במסגרת חבילה זו צפייה חופשית במשך שנתיים (שתי עונות: 05-06 ו-06-07) בשידורי הליגה הישראלית בכדורגל, הליגה האנגלית בכדורגל ובנוסף לכך גם משחקים מליגת העל בכדורסל. מחיר החבילה: 1,100 שקל ב-22 תשלומים חודשיים של 50 שקל.



בכוונת HOT לשדר את משחקי המונדיאל בערוצים בתשלום, בשיטת ה-pay per view (תשלום עבור צפייה). משחק הפתיחה, משחקי חצי הגמר והגמר לא ישודרו, בכל מקרה, בערוצים בתשלום. על פי חוקי פיפ"א ישודרו משחקים אלה בערוצים ארציים (1, 2 או 10).



מחירה של חבילת משחקי המונדיאל בלבד ב-HOT יהיה כ-800 שקל למנוי. כך סוכם בין חברת צ'רלטון, בעלת הזכויות על שידורי המונדיאל, לבין HOT. ההסכם בין HOT לצ'רלטון מותנה בהסרתה של הצעת החוק של חבר הכנסת משה כחלון (ליכוד), על שידור משחקי המונדיאל בערוצים פתוחים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully