וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליקסופטוור שיכפלה את הרבעון הקודם: הפסידה 307 אלף דולר תחת הכנסות של 6.1 מיליון דולר

אסף רותם

2.11.2005 / 20:24

קליקסופטוור הודיעה היום כי תמכור את התוכנה שלה ותספק שירותי ניהול עובדי שטח גם לחברת האנרגיה פאסיפיק גז ולחברת אלקטריק; המניה צונחת 10% ואיבדה מחצית משווייה השנה



בין החברות שדיווחו היום על דו"חותיהם היתה גם , המתמחה בפתרונות תוכנה לשיבוץ וניהול יעיל של עובדי שטח. קליקסופטוור שיכפלה את תוצאותיה מהרבעון הקודם, כאשר הפסידה 307 אלף דולר, תחת הכנסות של 6.1 מיליון דולר. ברבעון המקביל, הרוויחה החברה 183 אלף דולר על הכנסות של 5.5 מיליון דולר. קופת המזומנים של קליקסופטוור הצטמקה ב-2.1 מיליון דולר והסתכמה ב-13.1 מיליון דולר בתום הרבעון השלישי.



בנוסף, פירסמה החברה ציפיות להכנסות ברבעון האחרון, שאמורות לנוע בטווח של 6.7-7.2 מיליון דולר. נראה שציפיות אלה נמוכות יחסית לציפיות בשוק - המניה מגיבה ויורדת יותר ב-10% למחיר של 1.3 דולר למניה. בכך משלימה המניה קריסה של כ-52% מתחילת השנה.







אולם ייתכן כי העתיד צופן הבטחה לחזור אל שורות הרווחיות. קליקסופטוור הודיעה היום כי תמכור את התוכנה שלה ותספק שירותי ניהול עובדי שטח גם לחברת האנרגיה פאסיפיק גז ולחברה נוספת, אלקטריק.



משה בן בסט, היו"ר ומנכ"ל החברה: "לאחרונה זכינו במספר עסקות משמעותיות, כמו אלה עם פאסיפיק גז וחברת אלקטריק, אבל את תוצאותיהן נראה רק ברבעונים הקרובים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully