וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות ביטוח המשנה סוויס רה והנובר רה פירסמו אזהרות רווח בשל עונת ההוריקנים בארה"ב

רונן סרברניק

2.11.2005 / 22:07

סוויס רה, חברת ביטוח המשנה השנייה בגודלה בעולם, צופה שתביעות הפיצויים יסתכמו בכ-750 מיליון דולר; "ככל הנראה ניאלץ לקצץ את התחזיות", מסרה דוברת הנובר רה



עונת ההוריקנים האחרונה בארה"ב, החריפה והסוערת ביותר מזה שנים רבות, השאירה את חותמה על חברות ביטוח המשנה האירופאיות. חברות ביטוח המשנה סוויס רה והנובר רה פירסמו היום אזהרות רווח והאשימו את סופת ההוריקן ווילמה וקודמותיה.



סוויס רה, חברת ביטוח המשנה השנייה בגודלה בעולם, מסרה כי היא צופה שתביעות פיצויים בשל סופות ההוריקן ווילמה וריטה, אשר פגעו בחופים הדרומיים של ארה"ב, יסתכמו בכ-750 מיליון דולר, ועל כן צופה החברה שלא לעמוד ביעדיה המוקדמים - צמיחה של 10% ברווח למניה.



החברה פירסמה אזהרה דומה בחודש ספטמבר, לאחר סופת ההוריקן קתרינה. למרות הפגיעה ברווחים הודיעה החברה כי בכוונתה לעמוד בהתחייבויותיה לתשלום דיווידנד בסך של 2.50 פרנק שווייצי למניה ב-2005. התשלום יתבצע באמצעות ניצול עתודות מזומנים קיימות.



במקביל הודיעה חברה הנובר רה הגרמנית כי היא צופה להקטין את תחזיות הרווח, לאחר שתסיים להעריך את עלויות הפיצויים של סופת ההוריקן וילמה. "ככל הנראה ניאלץ לקצץ את התחזיות", מסרה דוברת החברה והוסיפה כי החברה תפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי ב-10 בנובמבר.



ביום שלישי הודיעה חברת ביטוח המשנה רנסנס רה הולדינגס כי סופת ההוריקן ווילמה צפויה לפגוע בשורת הרווח בהיקף של 250-300 מיליון דולר. "אנו חוששים שהסופה ווילמה היתה מאורע גדול מכפי שכולם חושבים", מסרה החברה בשיחת ועידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully