וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי שווייצי במו"מ על רכישת מלון רייך בירושלים; הסכום מוערך ב-4.8 מיליון שקל

אריק מירובסקי

3.11.2005 / 9:04

בכוונת הרוכש להרוס את המבנה בשכונת בית הכרם ולהקים במקום פרויקט מגורים יוקרתי



מגעים מתקדמים מתנהלים בין יהודי תושב שווייץ לבין עמותה המחזיקה במלון רייך בירושלים על מכירת המקום, ככל הנראה ב-4.8 מיליון דולר. בדעת המשקיע להרוס את הבניין, הנמצא בשכונת בית הכרם במערב העיר, ולהקים במקום פרויקט מגורים.



העסקה המתרקמת היא חלק ממגמה של התעניינות ערה שמגלים באחרונה יהודים מחו"ל בנכסי נדל"ן בירושלים. לדוגמה, בחגים נרשמה עסקה אופיינית שבה נרכשה דירת מגורים בשטח של 400 מ"ר בסמטת עמנואל נח ב-3.87 מיליון דולר.



עם זאת, העסקה הנוכחית שונה. ראשית, מדובר בעסקה יזמית: המשקיע מעוניין להקים פרויקט יוקרתי למגורים בהיקף של 5,000 מ"ר. ההערכה היא כי התמחור בבית המגורים שייבנה יהיה 90 אלף דולר לחדר. הבדל נוסף: מדובר בנכס במערב העיר, במקום מבוקש מעט פחות על בעלי ההון היהודים. אלה מחפשים בדרך כלל נכסים במרכז העיר - בשכונות המושבה הגרמנית, בקעה, ורחביה.



מלון רייך הוא המלון האחרון שנותר בשכונת בית הכרם. יש בו 56 חדרים. בעבר היה בבעלות משפחת רייך, וכיום הוא בבעלות עמותה. עו"ד רמי קוק ממשרד עו"ד ארנון, המייצג את העמותה, אישר את קיום המגעים אבל סירב להתייחס לכל נתון נוסף. מקורות אחרים דיווחו כי העסקה נמצאת בשלביה הסופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully