וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקלטת הלוהטת" של שאול אשכנזי: טוען כי תיעד את בארינבוים מתפאר בעבירות בני"ע

ענת רואה

3.11.2005 / 9:35

בקלטת נשמע בארינבוים אומר לאשכנזי: "תאמין לי, כמה שתדע פחות - זה יותר טוב; יקראו לי לחקירה - אני אדע מה לעשות"





עו"ד רון ברקמן, המייצג את צביקה בארינבוים מסר בתגובה כי האמירה המיוחסת לצביקה היא לכל היותר מטבע לשון שימושית כשמתלהטות הרוחות בוויכוח בין כל שני שותפים או חברים. לדבריו, מטרתו של שאול אשכנזי בהעברת חומר כה מיושן וחסר משמעות, היא לנסות להסיט את תשומת הלב מהמעשים החמורים והפליליים שלו ושל שותפיו בגינם הוגשו נגדם כתבי אישום.



אשר לקלטת העוסקת ברכישת ניירות ערך על ידי מרק זלצמן מסר עו"ד ברקמן כי תמליל זה הוגש לבית המשפט לפני חודשים ארוכים, ניתנה לגביו תגובה מפורטת והאמור בו מלמד כי אשכנזי מנסה להוציא דברים מהקשרם. לדבריו עולה מהקלטת כי כל שנעשה - נעשה על פי החוק. מדובר בניסיון לשבש את העסקה לרכישת שיכון ובינוי וליצור ספין תקשורתי שיסיט את תשומת הלב מהמעשים החמורים של שאול אשכנזי ושותפיו. לדבריו, מהתמליל עולה כי רכישת המניות נעשתה כדין, רוכש המניות לא המצביע מכוחן בהצבעות הנוגעות לבעלי השליטה ובפועל בדיקה שנערכה מלמדת כי בניגוד לאמור בתמליל מדובר במניות שנרכשו במהלך המסחר בבורסה ולא ברכישה מחוץ לה.



עו"ד ברקמן מוסיף כי ההתבטאויות האחרות בקלטת, בהן נוקט בארינבוים מעידות לכל היותר על חוסר האמון הקשה שרכש בארינבוים כלפי אשכנזי כבר אז. לדבריו, ניתן ללמוד מהקלטות על התנהגות בלתי עסקית ופסולה של מנכ"ל מכהן המקליט כל דו שיח בינו ובין יו"ר החברה במקום לעסוק בענייני ניהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully