וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמני קלאבמרקט לבית המשפט: בלתי אפשרי לפעול יחד עם הממונה להגבלים עסקיים למכירת הסניפים

סיון קלינגבייל

3.11.2005 / 13:42

הנאמנים פנו לבית המשפט בבקשה לאפשר להם לפעול באופן עצמאי, בפיקוח בית המשפט, לצורך מכירת זכויות החברה ב-17 סניפים של קלאבמרקט אותם לא אישר שטרום למכור לשופרסל



נאמני קלאבמרקט פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לאפשר להם לפעול באופן עצמאי, בפיקוח בית המשפט, לצורך מכירת זכויות החברה ב-17 סניפים של קלאבמרקט אותם לא אישר הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, למכור לשופרסל. הנאמנים ביקשו מבית המשפט לאפשר להם לפעול מבלי להגיע להסכמות בענין עם הממונה על ההגבלים העסקיים ו/או עם הנאמן מטעם הממונה.



"הליכי המכירה הגיעו למבוי סתום וללא התערבות בית המשפט הנכבד לא ניתן יהיה לקדמם. על כך תעיד יותר מכל העובדה כי אפילו לגבי נוסח המודעה של ההזמנה להציע הצעות לא הצליחו הנאמנים להגיע להסכמה עם הממונה, ונראה כי בהמשך ההליכים יתגלעו מחלוקות נוספות אשר עלולות 'לתקוע' את מכירת הסניפים", טוענים הנאמנים.



לטענת הנאמנים, הם קיבלו את ההחלטה לפעול במשותף עם נאמן מטעמו של הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד חנינא ברנדס, מתוך מטרה לקדם את המכירה אך כבר בשלב הראשוני של התהליך - ניסוח המודעה הקוראת להגיש הצעות לרכישת הסניפים - קיימות בין הצדדים אי הסכמות המונעות את קידום התהליך. הנאמנים טוענים כי "המחלוקות התמקדו בעיקר בדרישת הממונה, אשר אף צוטטה בעיתונות, לציין כי שיקולי תחרות יהוו שיקולים מכריעים באישור מכירת הסניפים, וכן בדרישתו להתנות את מכירת הסניפים לצורך שימוש כסופרמרקט בלבד בעוד הנאמנים עומדים על כך שתינתן לפחות אפשרות להגשת הצעות גם לצורך שימושים אחרים של הסניפים ולאו דווקא לסופרמרקט".



הנאמנים טוענים כי יש להם חשש כבד כי, "הפעילות המשותפת עם הנאמן מטעם הממונה לא תניב את התוצאות המקוות אלא תגרום לסרבול ועיכוב במכירת הסניפים ולפגיעה ביכולת הנאמנים לפעול ולמקסם את התמורה ממכירתם". לטענתם "קיים ניגוד עניינים בסיסי ביותר בין הנאמנים אשר שואפים למכור את הסניפים בתמורה המקסימלית, לבין הממונה אשר מעדיף את שיקולי התחרות בלבד כשיקולים מכריעים ? וענין זה עומד בבסיס המחלוקות עם הממונה. מובן כי דרישות הממונה עלולות בודאות גבוהה להביא לפגיעה בסיכויים למקסם את התמורה ממכירת הסניפים".



הנאמנים טוענים כי "ככל שחולף הזמן, עלול להיגרם נזק בכל הנוגע לסיכויים לקבלת מחיר מקסימלי עבור הסניפים, וכן עלול להיפגע תפעולם של סניפים אלה, ולכן בקשה זו מוגשת בדחיפות על מנת להוציא לפועל את מכירת הסניפים, מוקדם ככל האפשר, כאשר גורמים רבים פונים לנאמנים ומביעים התעניינות ברכישת הסניפים או חלקם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully