וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית חדשה בתעשיית ההימורים ברשת: פארטי גיימינג בוחנת את רכישת אמפייר אונליין

אפרת נוימן

3.11.2005 / 14:01

פארטי דיווחה כי פנתה, באופן ראשוני ולא מחייב, בהצעה לאמפייר שבשליטת נעם לניר; פארטי לא דיווחה על מחיר ההצעה; מניית אמפייר שאיבדה מתחילת ספטמבר 60%, מוסיפה בלונדון 4.3% ל-121 פני



היום בבוקר אפשר היה לסמן תפנית נוספת בהתרחשויות של תעשיית ההימורים ברשת, כשחברת ההימורים פארטי גיימינג דיווחה כי פנתה - באופן ראשוני ולא מחייב - ל שבשליטת נעם לניר, בהצעה לרכשה.



בתחילת המסחר היום כבר זינקה אמפייר ב-11% אבל בהמשך היא נרגעה וכעת היא מוסיפה 4.3% למחיר של 121 פני. מחיר זה משקף לחברה שהונפקה לפני חמישה חודשים לפי שווי של 925 מיליון דולר, שווי שוק של 620 מיליון דולר.



פארטי שהיא אחת משתי הלקוחות הגדולות של אמפייר, הביאה לקריסה של 50% במניית אמפייר לפני כחודש, כשהודיעה על הפרדת פלטפורמת המשחק המשותפת עם אמפייר. אמפייר נאלצה לפרסם אזהרת רווח והודיעה כי כתוצאה מהמהלך יקטנו ב-10% רווחיה ב-2005.



"היחסים בין אמפייר לפארטי הפכו ליחסים של תחרות", ציין אחד האנליסטים בלונדון והוסיף כי "התחרות החריפה בחודשים האחרונים לאחר ששתי החברות הפכו לציבוריות. פארטי יכולה להחליט אם היא מעוניינת להמשיך בקרב של תחרות או לרכוש את אמפייר".



פארטי ציינה בהודעתה כי אין כל ביטחון שההצעה תבשיל לכדי הסכם ותנאיה תלויים בין השאר בבדיקת נאותות.



בתחילת ספטמבר קיבלה אמפייר הצעת רכישה מחברת ההימורים ברשת ספורטינג-בט לפי מחיר מניה של 270 פני אשר שיקף לאמפייר שווי של 1.4 מיליארד דולר. בסיטי של לונדון, העריכו אז כי פארטי עומדת להציע הצעה נגדית ואמפייר כבר נסקה לשווי של יותר מ-1.5 מיליארד דולר.



אבל מהר מאוד השתנו הדברים. מחיר מניה של 270 פני לאמפייר נראה היום כמו חלום רחוק. אכזבה מתחזיות הצמיחה של פארטי, ביטול המגעים עם ספורטינג-בט ומהלך הפרדת הפלטפורמות בין פארטי ואמפייר הפילו חזק את מניית אמפייר שנסחרת היום בפחות מחצי ממחיר ההצעה של ספורטינג-בט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully