וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר נמרודי יתמנה ליו"ר קבוצת הכשרת הישוב

שלומי גולובינסקי

3.11.2005 / 15:09

זאת, בעקבות פרישתו של אליהו כהן מתפקיד היו"ר לאחר תשעה חודשים בתפקיד; נמרודי יכהן כיו"ר וכמנכ"ל; על פי הנחיית סעיף 121 ג' לחוק החברות, תקופת הכהונה לא תעלה על שלוש שנים



אליהו כהן, יו"ר חברת , שבשליטת משפחת נמרודי, פרש היום מתפקידו לאחר תשעה חודשים בלבד. עופר נמרודי יחליף את כהן וישמש בכפל תפקידים בחברה, יו"ר ומנכ"ל.



מהחברה נמסר כי נמרודי יוכל לכהן בכפל התפקידים לזמן לא מוגדר. עם זאת, על פי הנחיית סעיף 121 ג' לחוק החברות, תקופת הכהונה לא תעלה על שלוש שנים.



עופר נמרודי חזר לדירקטריון החברה לפני כחצי שנה, לאחר שתמה התקופה שבה נאסר עליו להיות חבר דירקטריון בשל הרשעותיו הפליליות. הכשרת הישוב מדווחת, כי הסכם ההעסקה של נמרודי אושר על ידי האסיפה הכללית של החברה באוגוסט 2001, ושכרו נקבע אז על 1 דולר בשנה. לדברי החברה, לא מתבקש שינוי בתנאי העסקתו. ההסכם שאושר לפני למעלה מארבע שנים, עסק בתפקיד שמילא אז נמרודי בחברה, עוזר מיוחד ליו"ר הדירקטוריון יעקב נמרודי, אביו.



הכשרת הישוב היא אחת מחברות ההשקעה הגדולות במשק. בין היתר, היא חולשת על העיתון "מעריב", רשת מלונות הכשרת הישוב, חברת ביטוח הנושאת את שמה, חברת שילוט החוצות רפיד ועסקי נדל"ן ענפים. הכשרת הישוב נסחרת בתל אביב לפי שווי חברה של כ-100 מיליון דולר. החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הפסד של 20 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully