וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס ממשיכה את שלל ההודעות מהחודש האחרון: מפעיל סלולרי מוביל בדרום אפריקה בחר בפתרון של נייס בתחום VoIP

אסף רותם

3.11.2005 / 15:54

נייס דיווחה תוך חודש על ברית אסטרטגית עם SAS ועל עסקה ראשונה עם משטרת פילדלפיה; היקפה של העסקה לא נמסר; נייס עלתה מתחילת השנה 42%



ממשיכה היום ומוסיפה עסקה חדשה לשתיים עליהן דיווחה כבר בחודש האחרון - ברית אסטרטגית עם SAS, ועסקה ראשונה עם משטרת פילדלפיה. אולם, כרגיל, היקפה של העסקה שדווחה לא נמסר.



נייס הודיעה, כי מפעיל סלולרי בדרום אפריקה הזמין את פתרון ה-VoIP של החברה למרכזי שירות, ליישום בשני אתרים בהיקף של 1,800 ערוצים. הפתרון מספק הקלטה של כל השיחות מבוססות VoIP ומאפשר יכולות ניהול איכות. המערכת תשולב עם התשתית של Cisco ו-Rockwell ומוצרי מרכז השירות.



"נייס המציאה ופרצה דרך בתחום הקלטת VoIP. טכנולוגיית ה - VoIP שלנו, המוגנת בפטנט, משלבת את המומחיות שלנו ביישום פתרונות למשימות קריטיות ואספקה של אפליקציות בעלות ערך מוסף עבור מוקדי שירות וחדרי מסחר", אמר צבי באום, נשיא חטיבת הפתרונות לארגונים בנייס.



לאחר שהספיקה לאבד כ-13% ולהתאושש חזרה עם עלייה של יותר מ-10% באוקטובר בלבד, מניית נייס נסגרה אמש במחיר ללא שינוי מהותי במחיר 44.5 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 776 מיליון דולר, לאחר שעלתה כ-42% מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully