וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא 3 על סף איזון לאחר רבעון עשירי ברציפות של צמיחה בהכנסות; צופה מעבר לרווח ברבעון הבא

אסף רותם

3.11.2005 / 18:27

ההפסד קוצץ ל-40 אלף דולר, ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-7.1 מיליון דולר; המניה עולה כעת בוול סטריט 3% למחיר 2.7 דולרים, המשקף לה שווי של כמעט 80 מיליון דולר



בתחילת אוגוסט פירסמה חברת אזהרת רווח לרבעון השלישי. תוך שלושה ימי מסחר איבדה המניה רבע משוויה, ירידה אותה מחקה לאורך חודש תמים עד אמצע ספטמבר ומאז הספיקה לשוב אל רמת השפל של אמצע אוגוסט. דלתא 3 פירסמה היום את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה ובהם רבעון 10 ברציפות של צמיחה בהכנסות. דלתא 3, עוסקת במכירת חבילות לשיחות טלפון בטכנולוגיית VoIP, חתכה את הפסדיה ביותר מ-90% והרווחיות שוב נראית בהישג יד.



שימי זימלס, המנכ"ל והנשיא: "הגענו לאבן דרך משמעותית בכך שהגענו לאיזון וזו ראייה מוצקה ליכולתנו בדרך לרווחיות".



הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-7.1 מיליון דולר, גידול של 29% בהשוואה להכנסות של 5.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וגידול של 3% לעומת הרבעון השני. הכנסות אלה תאמו את הרף התחתון של ציפיות החברה לאור אזהרת הרווח.



ההפסד הנקי של החברה הסתכם ברבעון השלישי ב-40 אלף דולר, קיטון חד של 94% לעומת הפסד נקי של 671 אלף דולר ברבעון השלישי ב-2004 וקיטון של 90% לעומת הפסד של 409 אלף דולר ברבעון השני.



בשורה חיובית נוספת היתה למעבר לרווח EBITDA של 175 אלף דולר ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 121 אלף דולר ברבעון השלישי אשתקד. בנוסף, הרווח הגולמי עלה ב-4% לעומת הרבעון המקביל לרמה של 38%.



למשקיעים, שמצפים בעניין רב לתחזיות החברה, נודע כי החברה צופה מעבר לרווחיות ברבעון הרביעי וכי היא צופה צמיחה של 10%-5% במכירותיה לעומת הרבעון השלישי.



המניה עולה כעת במסחר בוול סטריט 3% למחיר 2.7 דולרים, המשקף לה שווי של כמעט 80 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully