וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופרט מרדוק שוקל הקמת חברה אינטרנט שתספק שירותי פס רחב בארה"ב

סוכנויות הידיעות

6.11.2005 / 10:53

מנכ"ל ניוז קורפ אמר עוד כי היה רוצה לרכוש את העיתון "וול סטריט ג'ורנל", אולם הודה כי העיתון אינו עומד למכירה; כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל"



ניוז קורפ, ענקית המדיה של רופרט מרדוק, עשויה להקים חברה חדשה ביחד עם שותפים, מתוך מטרה להיכנס לתחום שירותי האינטרנט המהיר בארה"ב. כך דיווח אתמול העיתון "וול סטריט ג'ורנל".



"יתכן שנקים חברה עם שותפים כדי לבנות משהו בארה"ב שיספק שירותי פס רחב", אמר מרדוק לעיתון.



ניוז קורפ, שבשליטתה נמצאת חברת שירות הטלוויזיה בלוויין דיירקטי.וי (סימול DTV), אינה מציעה נכון להיום שירותי אינטרנט מהיר.



מרדוק, המשמש כמנכ"ל ניוז קורפ - שבבעלותה אולפני הקולנוע פוקס המאה ה-20, ערוץ החדשות פוקס והעיתון "ניו יורק פוסט", אמר כי כאשר הצרכנים יתחילו להשתמש במצלמות וידיאו ביתיות high-definition חדשות, הם ירצו תקשורת דו-סטרית בפס רחב יותר. כך דיווח העיתון.



מרדוק אמר כי אין ממש בשמועות לפיהן המשקיע ג'ון מאלון מעוניין להשתלט על ניוז קורפ, אולם הוסיף כי הוא עוקב מקרוב אחרי מהלכיו של מאלון.



"אנחנו נמצאים ביחסים תקינים ביותר, אולם אני חייב לעקוב אחריו מתוך מטרה לדאוג לטובת בעלי המניות, משום שאסור לאפשר למישהו להתגנב ולהשתלט על חברה מבלי לשלם פרמיה", אמר מרדוק.



בחודש אוגוסט האריכה ניוז קורפ ללא אישור בעלי המניות את המהלך של "גלולת הרעל", שנועד למנוע השתלטות עוינת על החברה. החברה נקטה בצעד זה בשנה שעברה לאחר שליברטי מדיה (סימול L), הנמצאת בשליטת מאלון, הגדילה את החזקותיה בניוז קורפ לכ-18%.



מרדוק אמר עוד כי היה רוצה לרכוש את העיתון "וול סטריט ג'ורנל", אולם הודה כי העיתון אינו עומד למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully