וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון החליף את יקבי כרמל ביקבי ברקן

איילה צורף

6.11.2005 / 11:25

לדברי יאיר לרנר, מנכ"ל משותף ביקבי ברקן, גובה התקציב יעמוד על כ-8 מיליון שקל בשנה; העברת התקציב למקאן אריקסון היא חלק מהמהלך האסטרטגי של כניסת טמפו כשותפה ביקב ברקן



תקציב הפרסום של יקבי ברקן-סגל יטפל במקאן אריקסון. עד כה החזיק מקאן בתקציב יקבי כרמל, שלא היה פעיל בשנה האחרונה. לדברי יאיר לרנר, מנכ"ל משותף ביקבי ברקן, גובה התקציב יעמוד על כ-8 מיליון שקל בשנה.



גובה התקציב עליו מכריז לרנר, שונה באופן משמעותי מפעילות הפרסום של החברה עד כה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2005 לא פירסמה החברה כלל וב-2004 - היא פירסמה בהיקף של כ-350 אלף דולר (במחירים ריאליים).



העברת התקציב למקאן אריקסון היא חלק מהמהלך האסטרטגי של כניסת טמפו כשותפה ביקב ברקן. מקאן הוא אחד משני משרדי הפרסום המטפלים בתקציב טמפו. עד כה טופל התקציב בידי משרד הפרסום עפר & הרץ.



באחרונה עבר שוק היינות שינוי בעלות משמעותי. מרבית היקבים הגדולים בענף, פרט ליקבי כרמל המצויים בקשיים ארגוניים וכספיים, נרכשו על ידי אחת החברות הגדולות. רק באחרונה הודיעה החברה המרכזית על החלטתה לרכוש את השליטה ביקבי תבור.



שינויי בעלות אלו, וכניסתן של חברות המשקאות הגדולות לשוק היינות, צפוי להאיץ גם את התנהלותן השיווקית ואת התקציבים שהושקעו בפרסום-שיווק עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully