וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין תחל היום בבחינת נושא שידורי המונדיאל

בועז גריילסמר

6.11.2005 / 11:16

המועצה תדון באפשרות לשדר את המשחקים למנויי HOT בלבד ובמחירה של חבילת משחקי המונדיאל; HOT מציעה: המונדיאל, ליגת העל בכדורגל, הליגה האנגלית וליגת העל בכדורסל תמורת 1,100 שקל



מועצת הכבלים והלוויין תבחן תחל היום בבחינת נושא שידורי המונדיאל בכבלים ובלוויין. זאת, בעקבות הפרסומים על שילובם של שידורי המונדיאל בחבילת שידורים שמציעה HOT ללקוחותיה.



יו"ר מועצת הכבלים, יורם מוקדי, אמר ל-TheMarker כי המועצה תתמקד בשני נושאים. הראשון הוא ניסיון אפשרי לשדר את המשחקים למנויי HOT בלבד. הנושא השני הוא מחירה של החבילה הכוללת את משחקי המונדיאל בלבד.



HOT מציעה למנוייה חבילה שתכלול את משחקי המונדיאל, ובנוסף צפייה חופשית במשך שנתיים (בעונות 2005-2006 ו-2006-2007) בשידורים בתשלום מהליגה הישראלית בכדורגל, הליגה האנגלית וליגת העל בכדורסל. מחיר החבילה הוא 1,100 שקל ב-22 תשלומים חודשיים של 50 שקל כל אחד.



בעניין חבילה החדשה של HOT, אמר מוקדי ל-TheMarker כי הוא אינו רואה בעיה בשיווק חבילה של שידורי פיי-פר-ויו שכוללת את משחקי המונדיאל בחינם.



בתוך כך, הודיע בסוף השבוע חבר הכנסת משה כחלון, כי בכוונתו להעלות הצעת חוק בנושא לדיון במליאת הכנסת מוקדם ככל האפשר. בהצעת החוק נקבע, כי אירוע ספורט מרכזי, כדוגמת המונדיאל, ישודר במסגרת שידורי הטלוויזיה הרב-ערוצית, וייכלל במסגרת השידורים שבעדם משלמים דמי מנוי חודשיים קבועים. על פי הצעת החוק, לא יתאפשר לבעל רישיון לשידורים לגבות מהמנוי תשלום נוסף עבור צפייה במשחקי ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully