וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות איגוד: להסיט 40% מהמניות לחו"ל ולהתרחק מאיגרות חוב שקליות ארוכות; הדולר בדרך ל-4.8 שקלים

אסף רותם

6.11.2005 / 11:51

באיגוד דובקים בקו העקבי של הסטת נתח משמעותי מהמניות לחו"ל; טווח המסחר הצפוי לשבוע הקרוב בדולר הוא 4.64-4.70 שקלים לדולר



"אנו ממשיכים בהמלצתנו להסיט כ-40% מהרכיב המנייתי בתיק ההשקעות לחו"ל, ובארץ לבחור בצורה סלקטיבית את המניות שבהן טמון עדיין ערך כלכלי מוסף ביחס למחיריהן בשוק". כך פותחים בבנק איגוד את סקירתם השבועית. באיגוד, שממליץ מזה זמן רב להסיט חלק ניכר מתיק ההשקעות בחו"ל, לא משנים את המדיניות בשל רמת המחירים העכשווית.



בשוק איגרות החוב, עלייתו של עקום התשואות, במיוחד בטווחים הקצרים על רקע עליית הריבית הקצרה בארה"ב, מניעה את האנליסטים באיגוד להמליץ להישאר במסלול איגרות חוב צמודות ארוכות. "איגרות חוב צמודות מדד ארוך בתשואה של 3.7% נראות לנו מעניינות", אומרים בבנק.



לאור ירידות השערים בשחרים, ממליצים באיגוד להשקיע באיגרות חוב עם מח"מ עד שנתיים בשילוב השקעה באגרות חוב מסוג גילון, ולהתרחק מהשקעה באגרות חוב באפיק השקלי עם מח"מ ארוך.



רמות הדולר, שממשיך גם היום בזחילתו העיקשת מעלה, מביאות את האנליסטים לחזות כי הדולר עשוי להגיע לכ-4.8 שקלים עד סוף השנה. טווח המסחר הצפוי לשבוע הקרוב בדולר הינו 4.64-4.70 שקלים לדולר.



ההמלצה הרשמית למשקיעים פרטיים מכילה נתח של 15%-20% משווי התיק באפיק המט"חי - כ-50% בדולר, כ-25% באירו וכ-25% במטבעות אחרים: לירה שטרלינג, דולר ניו זילנד ודולר אוסטרלי.



לפי איגוד, ההמלצה לתיק מניות בסיכון נמוך היא 20% במניות, 21% במט"ח, 30% איגרות חוב שקליות ו-29% באיגרות חוב צמודות מדד בינוני וארוך. תיק בינוני מורכב לפי ההמלצה מ-45% מניות, 30% איגרות חוב שקליות ו-25% איגרות חוב צמודות מדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully