וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריטי - מפתחת תוכנות למנועי חיפוש - נרכשה על ידי אוטונומי הבריטית תמורת חצי מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

6.11.2005 / 12:25

מנכ"ל אוטונומי: תעשיית הטכנולוגיה הבריטית כבר אינה מפגרת אחרי ארה"ב; ל-וריטי 15 אלף לקוחות, בהם HP ומשרד הביטחון האמריקאי



וריטי, מפתחת תוכנות למנועי חיפוש, נרכשה תמורת 500 מיליון דולר על ידי חברת התוכנה הבריטית אוטונומי מקיימברידג'. וריטי מפעילה את סרגלי החיפוש באתר של גרדיאן וב-FT.com, אתר האינטרנט של "פייננשל טיימס".



מייק לינץ', מייסד ומנכ"ל אוטונומי, אמר כי ההחלטה לרכושה את וריטי אינה קשורה לטכנולוגיה שלה: "יש להם 15 אלף לקוחות. כיוון שהם היו המתחרים שלנו, אלו היו 15 אלף לקוחות שלא היו לנו", אמר לינץ'.



לינץ' הוסיף כי העסקה מוכיחה שתעשיית הטכנולוגיה הבריטית כבר אינה מפגרת אחרי העמיתים האמריקאים: "וריטי היתה חברה אמריקאית גדולה והמובילה במגזר. העבודה שנעשתה בקיימברידג' איפשרה לחברה הזאת לרכוש את מתחרתה העיקרית".



וריטי האמריקאית, שעם לקוחותיה נמנים יצרנית המחשבים היולט-פקארד ומשרד הביטחון האמריקאי, רשמה בשנה שעברה הכנסות של 142.6 מיליון דולר. הכנסותיה של אוטונומי הסתכמו ב-83 מיליון דולר.



חברת אוטונומי נחשבת לאחד מסיפורי ההצלחה העיקריים שיצאו מקיימברידג'. עיר זו מכונה, בין השאר, "ביצת הסיליקון" בזכות תעשיית הטכנולוגיה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully