וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון בית השקעות: על ריטליקס לזכות במספר רב יותר של חוזים כדי לתמוך בהמשך צמיחה פנימית של כ-15%

שרון שפורר

6.11.2005 / 12:30

האנליסט מיקו מור מותיר למניה המלצת "קנייה" עם יעד של 126 שקל; מעריך כי תציג ביום רביעי הקרוב רווח של 4.3 מיליון דולר על הכנסות של 52 מיליון דולר



, מפתחת ומשווקת פתרונות התוכנה לענפי הקמעונאות וסיטונות המזון, תציג ביום רביעי הקרוב רווח של 4.3 מיליון דולר על הכנסות של 52 מיליון דולר ברבעון השלישי. כך מעריך האנליסט מיקו מור מגאון בית השקעות. מור צופה גם כי הרווח התפעולי של החברה יגיע ל-5.8 מיליון דולר.



בגאון בית השקעות מותירים למניית ריטליקס המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 126 שקל - גבוה בכ-8% ממחירה הבוקר באחד העם. בבית ההשקעות מונים שלוש סיבות להותרת ההמלצה על כנה: העלאת התחזיות של החברה לשנת 2005 כולה, החוזה החדש בפינלנד והאופטימיות באשר לעסקי החברה בעתיד.



מיקו מור מזכיר, כי ריטליקס העלתה בחודש שעבר את תחזית המכירות לשנת 2005 כולה ל-190 מיליון דולר ואת תחזית הרווח ללמעלה מ-15.5 מיליון דולר. מור מציין, כי תחזיות החברה דומות לתחזיות גאון בית ההשקעות.



לפני כחודש, הודיעה החברה על חוזה חדש בפינלנד עם חברת ראוטאקירייה, המפעילה חנויות נוחות גם באסטוניה, לטביה וצ'כיה ושוקלת להתקין את מערכות התוכנה של ריטליקס גם במדינות אלו.



מור צופה, כי ריטליקס תמשיך לזכות בחוזים בשווקים מסורתיים ובשווקים החדשים. עם זאת, הוא הוא קובע כי השפעתם על רמת הצמיחה של החברה קטנה בעקבות הגידול בהכנסות. לכן, על מנת לתמוך בהמשך צמיחה פנימית בשיעור של כ-15%, עליה לזכות במספר רב יותר של חוזים. לדבריו, מדובר ביעד בר השגה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully