וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי בנק לאומי יערוך כינוס עובדים ביום ג' - צפויה השבתה של סניפי הבנק

עינב בן יהודה

6.11.2005 / 18:29

מכיוון שהכינוס יערך בשעה 11 צפויים סניפי הבנק להיות מושבתים, חלקם לכל שעות היום וחלקם משעות הבוקר המאוחרות; מהוועד נמסר כי כינוס דומה בהיקפו נערך לאחרונה לפני 10 שנים



בישיבת הועד הארצי של עובדי בנק לאומי שנערכה היום הוחלט על קיום כינוס עובדים ביום ג' הקרוב בתל אביב. מכיוון שהכינוס יערך בשעה 11 צפויים סניפי הבנק להיות מושבתים, חלקם לכל שעות היום וחלקם משעות הבוקר המאוחרות. מהוועד נמסר כי כינוס דומה בהיקפו נערך לאחרונה לפני 10 שנים. בבנק לאומי מועסקים כיום כ-10,000 עובדים.



ועד העובדים, בראשות בראשות לואי רוט, צפוי להודיע בהמשך השבוע על צעדים אירגונים נוספים. במהלך השבוע שעבר נקטו העובדים בצעדים שונים שכללו השבתת כלל הבנק למספר שעות. עובדי הבנק נוקטים בצעדים אירגוניים על רקע דרישותיהם הנוגעות לזכויות העובדים בעת הפרטת הבנק. דרישתם העיקרית של נציגי העובדים היא אופציה למניות בשיעור של 6% מהון הבנק בתנאים מועדפים. העובדים מסתמכים בעניין זה על הבטחה שקיבלו מהחשב הכללי באוצר לשעבר, ניר גלעד, אולם החשב הכללי הנוכחי, ירון זליכה, מתנגד לדרישה.



מהנהלת הבנק מסר כי היא שוקדת יום ולילה על מציאת פתרון הולם לתביעות העובדים ולשמירה על הלקוחות ועל הבנק. "הדו שיח עם הוועד לא פסק ליום אחד ונמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הלקוחות העובדים והבנק." נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully