וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטולים לא לבד: גם פמפרס תקטין את מספר החיתולים באריזה - בלי להוזילה

רוני לינדר-גנץ

7.11.2005 / 8:36

כך נודע ל-TheMarker; חברת פרוקטר אנד גמבל, יצרנית חיתולי פמפרס, החלה בשבוע האחרון במהלך של הפחתת מספר החיתולים באריזה ב-4-2



לא רק טיטולים מקטינה את מספר החיתולים באריזה מבלי לעדכן את המחיר כלפי מטה: ל-TheMarker נודע כי גם חברת פרוקטר אנד גמבל, יצרנית חיתולי פמפרס, החלה בשבוע האחרון במהלך של הפחתת מספר החיתולים באריזה ב-4-2; או במלים אחרות - ייקור החיתולים. כך, למשל, במידה הנפוצה ביותר - מאקסי - יורד מספר החיתולים האריזה מ-56 ל-54, ובמידה ג'וניור יורד המספר מ-50 ל-46 חיתולים. מחיר המדף של החיתולים נשאר, כאמור, ללא שינוי - 70 שקל לחבילה.



המהלך של פרוקטר התחיל כבר ביולי האחרון, לאחר שהחברה הפחיתה את מספר החיתולים באריזות החיסכון (הג'מבו). הורים לתינוקות, כך נראה, ייאלצו בעתיד הקרוב לשלם מחיר גבוה יותר תמורת כל חיתול.



מפרוקטר אנד גמבל נמסר בתגובה: "בהמשך להשקה העולמית של סדרת Active Baby החדשה של חיתולי פמפרס, הכוללת טכנולוגיה משופרת במרכז הספיגה, בימים אלה יחול שינוי גם באריזות הרגילות של פמפרס. זאת בהמשך לשינוי באריזות הג'מבו. הסדרה מיוצרת ונארזת במפעלי החברה בחו"ל, ולכן השינוי יחול גם על אריזות פמפרס המשווקות בישראל. כדי למנוע בלבול, החליטה פמפרס לידע את ציבור הלקוחות בשינוי באמצעות מדבקה בולטת בשפה העברית ובה התייחסות ברורה למספר החיתולים באריזה החדשה. לצד מחיר המדף של המוצר ניתן למצוא ברשתות מבצעי מחיר רבים בכ-50 שקל לאריזה רגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully