וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטיסות המוזלות ריינאייר רשמה רווח שיא רבעוני

סוכנויות הידיעות

7.11.2005 / 10:57

זאת על רקע העלאת מחירי הכרטיסים וגידול במספר הנוסעים; הרווח הנקי ברבעון שהסתיים בספטמבר עלה ב-17% לסכום של 172.5 מיליון יורו



חברת הטיסות המוזלות ריינאייר רשמה רווח שיא רבעוני על רקע העלאת מחירי הכרטיסים וגידול במספר הנוסעים. הרווח הנקי ברבעון שהסתיים בספטמבר, עלה ב-17% ל-172.5 מיליון יורו (203 מיליון דולר), מ-148.1 מיליון יורו ברבעון המקביל בשנה הקודמת. זאת, לעומת תחזיות האנליסטים לרווח של 173 מיליון יורו.



המכירות ברבעון השני עלו ב-32% ל-541.5 מיליון יורו. מחיר כרטיס ממוצע עלה ב-3% במחצית הראשונה. ריינאייר אמרה כי עלות יחידה - העלות של הובלת נוסע אחד לקילומטר אחד - עלתה ב-8%, בעיקר עקב העלייה במחירי הדלק. בניכוי הדלק, כל עלויות היחידה האחרות ירדו ב-7%.



ריינאייר, חברת התעופה הגדולה באירופה במונחי שווי שוק, הודיעה בשבוע שעבר כי היא מתכננת אמצעים שיאפשרו לנוסעיה להמר בטיסות. בחברה אמרו כי הצעד עשוי להחליף את הצורך בגבייה עבור הטיסה. ההודעה נמסרה על ידי מנכ"ל החברה, מייקל אולירי, שלא הוסיף פרטים מדויקים לגבי התוכנית.



ריינאייר מקווה להשיק הימורים ומשחקי מחשב במטוסיה עד 2007. מנכ"ל החברה אמר בשבוע שעבר כי בסופו של דבר, הבידור יהיה מקור הכסף, והדבר יגרום למהפך בהכנסות וברווחים המשניים. לדבריו, החברה צפויה להודיע על שותפת הימורים בתוך חודשיים עד שלושה חודשים.



החברה הכניסה בעבר למטוסיה מערכת וידאו ובידור אישית, אך לאחר מכן ביטלה את השדרוג. בריינאייר ציפו כי רבע מתוך 35 מיליון הנוסעים שלה בכל שנה ישתמשו במערכת, אך רק 8%-7% עשו זאת.



אולירי אף הודיע על תוכניות להציע שני מיליון כרטיסי טיסה נוספים בחינם. המשמעות היא כי הלקוחות ישלמו רק עבור המיסים. מנכ"ל ריינאייר ציין כי החברה חילקה בחינם כרבע מהכרטיסים שלה בשנה שעברה ושיעור זה עשוי לעלות לכדי 100%-50%, בכפוף לצמיחה בהכנסות המשניות. פרט לתוכניות הימורים ומשחקים בטיסות, החברה כבר נהנית מהכנסות משניות, משירותים כגון הזמנות בתי מלון והחכרת רכב.



ריינאייר עקפה באוגוסט לראשונה את חברת התעופה הוותיקה בריטיש איירווייס במספר הנוסעים. מספר הנוסעים בריינאייר צמח באוגוסט ב-27% לעומת התקופה המקבילה - ל-3.26 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully