וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגנט מתכננת הנפקה ב-AIM ב-2006

אפרת נוימן

7.11.2005 / 11:21

כך נודע ל-TheMarker: "קיבלנו פידבקים חיוביים", אומר מנכ"ל החברה ובעל המניות העיקרי, טלי אשל; אשל הוא חתנו של יעקב אנגל - שגם הוא מתכנן להנפיק חברה מקבוצת אנגל משאבים ב-AIM



בורסת ה-AIM בלונדון ממשיכה להוות זירת מסחר פוטנציאלית לחברות ישראליות שמעוניינות לגייס הון. אל הרשימה של החברות שבקנה מצטרפת חברת לוגנט הישראלית שבוחנת הנפקה ב-AIM ברבעון הראשון של 2006. מנהלי החברה עשו כבר "סיבוב הופעות ראשון" בלונדון ואחרי עונת החגים שתסתיים בתחילת ינואר שבה נרשמת בדרך כלל פעילות דלה בשוק ההון הבריטי, צפוי המהלך לעבור להילוך גבוה יותר.



"השוק בלונדון פתוח עם 300 הנפקות ב-AIM בשנה האחרונה. יש חלון הזדמנויות שאנחנו מנסים לנצל. מדובר אמנם בשלב מקדמי, אבל קיבלנו פידבקים חיוביים", אמר אתמול ל-TheMarker טלי אשל מנכ"ל לוגנט ובעל המניות העיקרי בחברה. אשל הוא חתנו של יעקב אנגל - בעל השליטה בחברת אנגל משאבים הבורסאית, שגם הודיעה על כוונתה להנפיק חברה מהקבוצה ב-AIM. אשל ציין כי בשלב הזה אין לו כוונה לשלב בהנפקה גם הצעת מכר.



הגלגול הנוכחי של לוגנט התחיל ב-2001 כשחברת פיינט אלקטרוניק בילינג (Paynet) רכשה את נכסיה של חברה ותיקה בשם לוגנט - הטכנולוגיה, המותג וכל העובדים בישראל - ושינתה את שמה ללוגנט. לוגנט מעסיקה 25 עובדים ביוקנעם ועוסקת בהצגה ותשלום של חשבונות באינטרנט ומתן שירותים לשולחי חשבונות, בעיקר בתחום הטלקום. בין לקוחותיה גם בזק וסלקום ולדברי אשל, החברה רווחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully