וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ויסוניק הנסחרת בלונדון מדווחת על שני הסכמים בהודו ואוקראינה

אפרת נוימן

7.11.2005 / 12:35

אחרי עליה של 50% מתחילת השנה נסחרת ויסוניק לפי שווי של 60 מיליון דולר; בבית ההשקעות פנמור גורדון הותירו המלצת קניה לויסוניק עם מחיר יעד של 110 פני - 33% יותר ממחירה כעת



חברת ויסוניק הישראלית, הנסחרת בבורסה הראשית של לונדון דיווחה היום על שני הסכמים. ויסוניק משווקת ומייצרת מערכות התראה ואבטחה מתקדמות. ההסכם הראשון הוא עם חברת Ceasefire Industriesההודית שמוכרת ציוד לארועי שריפה כמו מטפים לכיבוי אש וציוד להתראה ופינוי בניינים בעת שריפה. החברה ההודית תציע על גבי רשת השיווק הקיימת שלה גם את מערכת האבטחה PowerMax של ויסוניק. החברה לא דיווחה מהו היקף העסקה.

ויסוניק חתמה גם על הסכם עם חברה מאוקריאנה שתהיה מפיצה בלעדית של מוצרי ויסוניק באוקריאנה. ההסכם נחתם עם חברה צפון אמריקאית שקשורה לחברה האוקראינית. ויסוניק כבר קיבלה הזמנה ראשונה והצפי הוא להזמנות בהיקף של 200 אלף דולר ב-2006. ויסוניק צופה כי שנה לאחר מכן יגדל היקף ההזמנות.



אחרי עליה של 50% מתחילת השנה, נסחרת ויסוניק בלונדון לפי מחיר מניה של 83 פני המשקף לחברה שווי של 60 מיליון דולר. מחירה הנוכחי של ויסוניק עדיין נמוך מהמחיר לפיו הונפקה ויסוניק לפני שנה וחצי - 88 פני. האנליסטים של בית ההשקעות הבריטי Panmure Gordon הותירו היום המלצת "קניה" למניה עם מחיר יעד של 110 פני.



את המחצית הראשונה של 2005, סיימה החברה התל אביבית עם הכנסות של 32.2 מיליון דולר ורווח נקי של 3.1 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully