וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזם בן 19 השיק חברת תעופה שתתחיל לטוס היום בבריטניה

סוכנויות הידיעות

7.11.2005 / 13:13

מרטין הלסטד בן ה-19 הקים את חברת התעופה לאחר שמכר חברת תוכנה שהקים בגיל 15; אלפא ואן איירווייס תפעיל שירות של 2 טיסות ביום מסאות'המפטון



יזם צעיר להפליא - מרטין הלסטד בן ה-19 - השיק היום את הטיסה הראשונה של חברת התעופה שהקים במו ידיו. הלסטד, טייס מוסמך, הקים את חברת התעופה אלפא ואן איירווייס באמצעות השקעה של 500 אלף ליש"ט (900 אלף דולר), לאחר שמכר חברת תוכנה שהקים בגיל 15, שבה פיתח מדמי טיסה (סימולטורים).



אלפא ואן תטוס פעמיים ביום משדה התעופה סאות'המפטון במטוס BAE ג'טסטרים בן 18 מושבים שקנה הלסטד ומטוס חכור נוסף. הטיסה הראשונה תנחת באייל אוף מאן, מאיי התעלה הבריטיים. החברה מצפה להטיס 75 אלף נוסעים בשנת הפעילות הראשונה שלה. נתיב התעופה בין סאות'המפטון לאייל אוף מאן פופולרי בקרב אנשי עסקים רבים, הפועלים במקלט המס הידוע.



הלסטד סיפר לעיתונות הבריטית כי בשנה שעברה התבדח עם ידיד כי הסיכויים שיקבל עבודה כטייס בחברת תעופה קלושים יותר מהסיכויים שיקים חברת תעופה בעצמו. הוא קיבל את רשיון הטיס שלו בגיל 18.



הלסטד זכה לכינוי "בייבי ברנסון", על שם איל העסקים הבריטי ריצ'רד ברנסון, הבעלים של חברת התעופה וירג'ין. הלסטד סיפר כי לאחר שהתפרסמה בעיתון ידיעה על כוונתו להקים את חברת התעופה התקשר אליו ברנסון כדי לתת לו עצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully