וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה גדול לאלווריון: תספק פתרונות לרשת סלולרית במרטיניק ובגאודאלופ תמורת למעלה מ-10 מיליון דולר

עומרי כהן

7.11.2005 / 15:13

הפתרונות יסופקו לרשת הסלולר של Outremer Telecom, אשר רכשה בעבר פתרונות גם עבור הרשת שלה בגיניאה הצרפתית; ההכנסות מהעסקה יתפרסו על פני שלוש השנים הבאות



חוזה משמעותי לחברת הישראלית. אלווריון, המתמחה באספקת פתרונות פס רחב אלחוטיים למפעילות תקשורת לספקיות של שירותי תקשורת, דיווחה היום כי תספק את פתרון ה-GSM שלה לרשת הסלולר של חברת Outremer Telecom באיים מרטיניק וגואדאלופ שבים הקריבי. היקפה של העסקה מוערך בלמעלה מ-10 מיליון דולר, אשר יתפרסו על פני שלוש השנים הבאות.



אלווריון, שהתמחתה בעבר בפתרונות אינטרנט אלחוטי בפס רחב למפעילות של רשתות טלפון קווי, צירפה בשנה האחרונה לסל מוצריה גם פתרונות לתקשורת סלולרית בטכנולוגיית GSM, לאחר שהשלימה את רכישת חברת אינטרווייב האמריקאית. באלווריון ציינו היום, כי מדובר בעסקה השלישית והגדולה ביותר של החברה בשוק הסלולרי. במסגרת העסקה, יסופקו שירותי קול ומידע לרשתות הסלולר בשני האיים. פתרונות דומים נמכרו בעבר לרשת נוספת שמפעילה אאוטרמר טלקום בגיניאה הצרפתית.



בהודעה לתקשורת ציין צביקה פרידמן מנכ"ל אלווריון, כי בחברה מרוצים שאאוטרמר טלקום חזרה לאלווריון בהזמנה נוספת של פתרונות, אשר ישרתו את הצרכים של לקוחותיה תוך התמודדות עם מבנה האי. "מבחינה לוגיסטית מדובר בפריסה בעלת אתגר אמיתי לאלווריון בגלל הטופוגרפיה של האי. אופי עסקה זו ממצבת אותנו כשחקן מרכזי בתחום מיוחד זה של סלולר נייד, ובנוסף מדובר בהתקדמות חשובה בשלב שלאחר המיזוג של אינטרוויב", הוסיף פרידמן.



את המחצית הראשונה של 2005 סיימה אלווריון עם הכנסות של 104.21 דולר ועם הפסד של 3.2 מיליון דולר. מחרתיים צפויה החברה לפרסם את תוצאותיה לרבעון השלישי ובוול סטריט מצפים מאלווריון בממוצע, להכנסות של 45.8 מיליון דולר ולהפסד של 6 סנטים למניה (כ-3.5 מיליון דולר).



מניית אלווריון סיימה את שבוע המסחר הקודם במחיר של 8.05 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-470 מיליון דולר. היום מגיבה המניה להודעה בעלייה של 3% במסגרת המסחר שלפני הפתיחה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully