וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידנט תובעת את ג'ונסון אנד ג'ונסון כדי לחייבה להשלים רכישתה; נפילה של 64% ברווחיה הרבעוניים

TheMarker

7.11.2005 / 17:36

יצרנית המכשור הרפואי האמריקאית, שאמורה להירכש על ידי ג'ונסון תמורת 25 מיליארד דולר, רשמה צניחה של 14% במכירותיה ברבעון השלישי



יצרנית המכשור הרפואי גאידנט (סימול GDT) הודיעה היום כי הגישה תביעה נגד ג'ונסון אנד ג'ונסון (סימול JNJ), שתכליתה לחייב את יצרנית הציוד הרפואי הגדולה בעולם להשלים את רכישתה המתכוננת תמורת 25.4 מיליארד דולר.



נגד גאידנט תלויה ועומדת תביעה שהגיש התובע הכללי של מדינת ניו יורק, אליוט ספיצר, בגין הסתרת מידע מרופאים הנוגע לפגמים בדפיברילטורים מתוצרתה שהושתלו בחולי לב. החברה דיווחה היום גם על נפילה של 64% ברווחיה הרבעוניים לאחר שבחודש יוני קראה להחזרתם של 109 אלף דפיברילטורים פגומים.



החברה רשמה ברבעון השלישי רווח נקי של 65.4 מיליון דולר, לעומת רווח של 153.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הכנסות גאידנט בתקופה המדווחת נפלו ב-14% לעומת הרבעון השלישי של שנת 2004, ל-795 מיליון דולר, על רקע צניחה של 26% במכירות הדפיברילטורים וירידה של 15% במכירות קוצבי לב.



ג'ונסון הודיעה בשבוע שעבר כי ייתכן שלא תשלים את הרכישה המתוכננת של גאידנט בגין חוסר הסכמה בין שתי החברות הנוגע לארגון מחדש של פעילות גאידנט כמו גם בשל פרשת הדפיברילטורים. עם זאת, מספר אנליסטים העריכו בשבוע שעבר כי המחלוקת סביב העסקה נוגעת למחיר וכי לאחר ששתי החברות יגשרו על הפערים בתחום זה צפוי המיזוג לצאת לפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully