וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנאופטיקס נחתכת בוול סטריט ב-21% לאחר שדיווחה על צניחה חדה בהכנסות וסיפקה תחזית מאכזבת לרבעונים הקרובים

שרון שפורר

7.11.2005 / 17:47

ההכנסות צנחו בלמעלה מ-50% וההפסד התרחב ל-2.5 מיליון דולר; יו"ר הדירקטוריון: "הכנסותינו עשויות להמשיך לסבול מתנודתיות ברבעונים הקרובים"



ספקית מעבדי הרשת, חברת , מדווחת היום על ירידה בהכנסות הרבעון השלישי של השנה והתרחבות בהפסד הנקי באותה התקופה. יו"ר דירקטוריון לנאופטיקס, ד"ר מאיר בורשטיין, אינו רואה בשורות מרעישות גם ברבעונים הקרובים ואומר היום: "הכנסותינו ירדו ברבעון השלישי ועשויות להמשיך ולסבול מתנודתיות מרבעון לרבעון בעתיד הנראה לעין. וזאת, בשל העובדה כי לקוחות מעטים בלבד הצליחו להבטיח הזמנות לייצור בנפח מספק. כתוצאה מכך, איננו יכולים עדיין לקבוע דפוס צמיחה יציב בהכנסותינו".



הכנסות החברה, אשר מניותיה נסחרות בת"א ובוול סטריט, נחתכו ברבעון החולף ביותר מחצי והסתכמו ב-687 אלף דולר לעומת 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל, לפני שנה. הכנסות הרבעון כולו, נבעו וכך גם הכנסות שלושת הרבעונים, מפעילותה של החברה הבת של לנאופטיקס, איזיצ'יפ טכנולוג'יס - המספקת מעבדי רשת בעלי יכולת מיון ועיבוד של שבב בודד, במהירויות גבוהות.







הצניחה החדה בהכנסות הובילה להתרחבות של 20% בהפסד התפעולי של לנאופטיקס ל-2.4 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של 2.5 מיליון דולר או 22 סנט למניה, לעומת הפסד של 2.2 מיליון דולר או 24 סנט למניה ברבעון השלישי של 2004.



מבחינת תשעת החודשים הראשונים של השנה, עלתה תמונה מעט שונה. ההפסד הנקי אמנם התרחב בתקופה זו ל-8.3 מיליון דולר או 76 סנט למניה, אל מול 6.8 מיליון דולר או 73 סנט למניה בתקופה המקבילה ב-2004, אך דבר זה נבע מגידול בהפסד התפעולי, אשר נוצר בין היתר ממחיקה חד פעמית כפי שנדרש על ידי הרגולטורים האמריקאים ולא בשל ירידה בפעילות, כפי שהיה ברבעון השלישי של השנה. הכנסותיה של לנאופטיקס צמחו בתקופה בכ-50% לגובה 4.6 מיליון דולר מ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל, אשתקד.



בורשטיין סיפר היום גם כי מרבית הכנסות החברה הגיעו עד כה ממכירת מעבד הרשת, ה-NP-1c. לדבריו של יו"ר הדירקטוריון, "ללנאופטיקס יש 14 לקוחות אשר החלו בשלב הייצור ו-20 לקוחות נוספים בשלב העיצוב של מערכותיהם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully