וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא המיועד של דויטשה בנק: נבחן אפשרות להשתתף בהפרטת בנק לאומי

הארץ

28.6.2001 / 7:55

ג'ו אקרמן: המשק הישראלי הוא אחד היעדים האסטרטגיים של דויטשה בנק, ואנו מתכוונים להגדיל ההשקעות בישראל בתחומי הכספים, הטכנולוגיה והתעשייה

מאת אליסה אודנהיימר

הנשיא המיועד של דויטשה בנק, ג'ו אקרמן, אמר אתמול בפגישה עם שר האוצר, סילבן שלום, כי הבנק מתכוון להרחיב את היקף השקעותיו בישראל, וכי יבחן גם השתתפות בהפרטת בנק לאומי . אקרמן אמר את הדברים בתגובה לדברי שלום, שאמר כי הוא מניח שדויטשה בנק ימצא עניין ברכישת בנק לאומי.

כמו כן אמר אקרמן, כי המשק הישראלי הוא אחד היעדים האסטרטגיים של דויטשה בנק, וכי הבנק מתכוון להגדיל את ההשקעותיו בישראל בתחומי הכספים, הטכנולוגיה והתעשייה. יחד עם אקרמן הגיעו לפגישה לורד פיטר לוין, פרופ' ליאו ליידרמן, ומנהל נציגות דויטשה בנק בישראל, ד"ר בועז שוורץ.

שלום סקר בפני אקרמן ומלוויו את המדיניות הכלכלית של הממשלה. הוא אמר כי למרות המצב הביטחוני ומשמעויותיו הכלכליות, הקפידה הממשלה שלא לחרוג מהיעדים שהציבה לעצמה. כך לדוגמה, החליטה הממשלה לבצע שינויים פנימיים בתקציב המדינה, ללא הטלת מסים נוספים, ללא צמצום ההשקעה בתשתיות, וללא הרחבת מסגרת התקציב.

עוד אמר שלום כי קיבל החלטה לעודד השקעות בתחום תעשיית ההיי-טק, במטרה למצות את היתרון הטכנולוגי שיש כיום לישראל. זאת, בין היתר, באמצעות הפחתת שיעורי המס על ההשקעות הזרות. שלום הוסיף כי הממשלה תמשיך לדבוק במדיניות של השקעה בתשתיות, פיסיות ואנושיות, באמצעות תקציב המדינה ובאמצעות הוצאת פרויקטים לביצוע חיצוני.

בנוסף התייחס שלום לתהליך ההפרטה בישראל. הוא הזכיר כי כעת נמצאת ממשלת ישראל בעיצומן של שתי הפרטות חשובות: בנק לאומי ובזק. שלום הציג בפני אקרמן את הליך הפרטת בנק לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully