וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון קיבל את ערעור דיונון: תוכל למכור זיכיונות לרשת אופיס דיפו

עודד ארבל

8.11.2005 / 8:51

הוועד המנהל של דיונון החליט להוציא לזכיין חיצוני את הפעלת הרשת; לאחר מו"מ עם 4 חברות, הוחלט להמשיך במו"מ רק עם אופיס דיפו; ביהמ"ש דחה את טענת רשת צומת ספרים כי היה על דיונון לפרסם מכרז



ביהמ"ש העליון קיבל בתחילת השבוע את ערעורה של חברת דיונון על החלטת השופטת אסתר קובו מבית המשפט המחוזי בתל אביב, שאסרה עליה להתקשר בהסכם זכיינות עם רשת אופיס דיפו.



הוועד המנהל של רשת דיונון, עמותה אשר חברות בה אגודת הסטודנטים ואוניברסיטת תל אביב, החליט להוציא לזכיין חיצוני את הפעלת הרשת. לצורך כך ניהל הוועד מו"מ מול ארבע חברות, שבסופו הוחלט להמשיך במו"מ עם אופיס דיפו בלבד.



על רקע זה הגישה צומת ספרים, שהיתה אחת החברות שניהלו משא ומתן עם דיונון לרכישת הזיכיון, תביעה לסעד הצהרתי, שבה טענה כי היה על דיונון לפרסם מכרז. שופטת המחוזי אסרה על דיונון להתקשר עם אופיס דיפו עד להכרעה בתביעת צומת בספרים.



דיונון עירערה על החלטת השופטת. שופט העליון אשר גרוניס קיבל את הערעור. לדבריו, צו המניעה עשוי להביא לכך שמשך זמן ממושך לא תוכל דיונון להתקשר עם אופיס דיפו, דבר העלול לגרום לנזק משמעותי לדיונון, ולא פחות מכך לאופיס דיפו. (רע"א 8734/05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully