וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט אפ של יוסי ורדי ישיק אתר עיצוב אופנה אינטראקטיווי לנערות בנות 16

גליה ימיני

8.11.2005 / 8:36

האתר נחשף בכנס שערכה אלדין; עוד פיתוחים ישראלים שהוצגו: ראשים מדברים לסלולר ומערכת סימולציה של ערים; האתר החדש אמור לעלות בעוד שלושה חודשים



אביחי פלד, מייסד הסטארט אפ הישראלי Browzwear - שמשקיע בו יזם האינטרנט יוסי ורדי - הודיע אתמול על השקת אתר עיצוב אופנה אינטראקטיווי שיפנה לנערות בנות 16. ההודעה ניתנה במהלך ועידת העסקים של יצרני התוכנה הישראלים שהתקיימה אתמול בחסות חברת אלדין. האתר החדש, www.stylezone.com, אמור לעלות בעוד שלושה חודשים.



חברת Browzwear, שהוקמה לפני כמה שנים, עוסקת בפיתוח תוכנות תלת מימד לענף ההלבשה והאופנה - תוכנות המאפשרות למעצבי אופנה לדמות את העיצובים שלהם על בובת הדמיה במחשב ולעצב את הבגדים שם לפני התפירה. החברה החליטה עכשיו שמה שטוב ליצרני האופנה יכול להיות טוב גם לצרכנים. האתר החדש יאפשר לעצב לא רק את הגזרות והבדים של הבגדים אלא גם את מידות הגוף ותווי הפנים של בובת ההדמיה. המשתמשים יוכלו למעשה ליצור דמות וירטואלית ולעצב עבורה מלתחה שלמה. האתר יכלול קהילת משתמשים, שיוכלו להחליף ביניהם את הדמויות ואת עיצובי הבגדים שלהן. האתר יושק באנגלית ומאוחר יותר גם בשפות המזרח הרחוק ואולי גם בעברית.



המהלך הזה של החברה מזכיר מהלך של חברה אחרת בה משקיע ורדי, GuruNet, שעברה גם היא מהתמקדות בלקוחות ארגוניים להתמקדות בגולש הפרטי ולכן השיקה את אתר החיפוש answers.com וזכתה להצלחה פנומלית בזכות המוצר החדש הזה.



בחברת Browzwear משקיעים עוד גופים נוספים חוץ מורדי, בהם גם תעשיות דלתא גליל.



פיתוח מעניין נוסף למשתמש שהוצג בכנס שייך לחברת Gizmoz והוא טכנולוגיית ראשים מדברים תלת מימדיים, לשימוש בתוכנות מסנג'ר, בטלוויזיה אינטראקטיווית ובטלפונים סלולריים - כך שכל גולש יכול יהיה לעצב לעצמו ראש קריקטוריסטי, שיאמר בזמן אמת את מה שהגולש מכתיב למחשב.



עוד פיתוחים מעניינים: ויקטור שנקר מחברת Geosim הציג מערכת סימולציה של ערים שלמות שפותחה עבור מערכת הביטחון ושדומה מאוד לתוכנה החדשה של גוגל להדמיית ערים, שנקראת Google Earth; מנכ"ל חטיבת ההדמיה הרפואית של GE טובי בכר הציג תוכנות חדשות המאפשרות לראות בדיוק כיצד נראים האיברים הפנימיים, כולל הלב ואיברים נוספים, ללא כל צורך בחדירה לגוף, אלא רק בעזרת סריקה חיצונית; סמנכ"לית חברת PixelPlay ענת רבינוביץ' הציגה שורה של משחקי מחשב שמיועדים לא למחשבים אלא לטלויזיות ושמצליחים מאוד בשוק האמריקני, למרות שהם אינם מיועדים לפלטפורמת מחשב או לקונסולת משחק.



החברים של ינקי



ינקי מרגלית, מייסד חברת התוכנה אלדין, הסתובב בוועידת העסקים של יצרני התוכנה כחתן גאה ביום חופתו. מרגלית הגה רעיון אדיר - במקום לחגוג את יום ההולדת העשרים של אלדין בכנס לקוחות רגיל, שאף אחד לא ישמע עליו חוץ מכמה מאות אנשים בתעשייה, הוא יזם ועידת עסקים לשוק התוכנה שנערכה תחת הכותרת המבטיחה "תעשיית התוכנה בארץ מתכנסת ליצירת שיתוף פעולה וקידום בענף ההייטק". למרגלית יש מספיק חברים ומעמד איתן בתעשייה המקומית כדי לגייס את כולם לטובת העניין וכך התייצבו בכנס שר התמ"ת אהוד אולמרט, אברום בורג, המדען הראשי ד"ר אלי אופר, פרופסור ג'רי אסטרין - חלוץ תעשיית התוכנה הישראלית, דייויד אסיא יו"ר מג'יק, בארי שקד מנכ"ל ריטליקס, מאיר ניסנסון מנכ"ל יבמ ישראל, יזם האינטרנט יוסי ורדי, זוהר זיסאפל מייסד רד-בינת, זאבי ברגמן מנכ"ל קומברס, שגרירי ארה"ב, אנגליה והודו, ועוד רבים וטובים. לכנס הגיעו יותר מ-1,500 משתתפים ואפילו באלדין הופתעו מההצלחה. שניים שהבטיחו להשתתף בכנס אך נעדרו הם שי אגסי, חבר ההנהלה העולמית של SAP, ודן ברנע, סגן נשיא BMC העולמית. עוד הורגש חסרונו של גיל שוויד, מייסד ומנכ"ל חברת התוכנה צ'ק פוינט, מאושיות עולם התוכנה הישראלי. נראה כי נציגי החברה לא השתתפו בכנס בגלל התחרות עם אלדין. חדשות גדולות עוד לא יצאו מהכנס, אבל בהחלט היה מפגן כוח מקומי.



כשמרגלית עמד לצאת בערב מהכנס למועדון טראסק, שם התקיימה מסיבת ריקודים לכבוד יום ההולדת של אלדין, הוא נשמע מרוצה. "יש לי מצב רוח טוב, אז אני אעלה להשמיע טראק אחד או שניים", אמר איש המחשבים הידוע כדי.ג'יי חובב במועדונים בתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully