וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצי תנובה מזהירים: ההנפקה אינה בת ביצוע בגלל ניגוד עניינים של בעלי המניות

עמירם כהן

8.11.2005 / 8:28

כך נכתב בדו"ח הביניים של הצוות המגשר בין הנהלת החברה ליצרני החלב; יצרני החלב טוענים כי הפיכת תנובה לחברה פרטית או ציבורית תביא להפחתת מחירי החלב ליצרנים בלפחות 20%





פורום מזכירי התנועות ההתיישבותיות פירסם אתמול הודעת תמיכה במנכ"ל תנובה, אריק רייכמן, ובמהלכיו לשינוי המבני בתנובה. בהודעה, שעליה חתומים מזכירי התנועות הקיבוציות ותנועת המושבים, נכתב: "לאחרונה בחרו אנשים מתוכנו להעביר לתקשורת מידע בלתי מוסמך אודות תנובה, עסקיה ומנהליה. בליל הנתונים שפורסם רחוק מלשקף את האמת ונועד לשמש כלי במלחמה הפרטית שמטרתה לסגור חשבונות ולקדם אינטרסים אישיים".



עוד נכתב בהודעת מזכירי התנועות: "אנו מוקיעים את התנהגותם של האנשים שבחרו בדרך ההשמצות, השקר והרמייה, ומגנים את מעשיהם הגורמים נזק בלתי משוער לנכס היקר המשותף לכולנו". בסיום ההודעה נאמר כי מזכירי התנועות ההתיישבותיות מחזקים את ידיו של רייכמן ושל הנהלת החברה, הפועלת למימוש החלטות בעלי תנובה שהתקבלו בוועידות הקודמות. המזכירים קוראים לעשות כל מאמץ להידברות עם התאחדות מגדלי בקר (יצרני החלב) בדרך ליצירת הסכמות סביב מתווה השינויים.



בתגובה להודעת ראשי התנועות מסרה דוברת התאחדות מגדלי בקר: "יש להתפלא על המכתב הזה. ההתאחדות אינה מבינה מדוע לא בחרו מזכירי התנועות בהידברות עם נציגי המגדלים לפני הוצאה לתקשורת של מכתב בעל תוכן כזה. במקום להתעמק בעובדות ובנושא המהותי, מסיטים מזכירי התנועות את הדיון למקום לא ראוי ולא ענייני. התאחדות מגדלי בקר רואה במתווה ההפרטה סכנה מהותית להמשך ייצור החלב בישראל ואיום על פרנסתם של יצרני החלב, המהווים 60% מכלל בעלי המניות בתנובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully