וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הזמנות חדשות לליפמן בהודו ב-6 מיליון דולר

שרון שפורר

8.11.2005 / 10:23

ליפמן תספק את מסופי הנורית לשניים מהבנקים הגדולים בהודו. יצחק אנג'ל: אנו צופים עלייה בביקוש למוצרינו במדינה זו

חברת ליפמן דיווחה אמש על הזמנות המשך בהיקף של למעלה מ-6 מיליון דולר אותן קיבלה משניים מהבנקים המובילים בהודו. ליפמן צפויה לספק הזמנות אלו למסופים מדגם נורית 8320 במהלך הרבעון הרביעי של 2005.

הדיווח על ההזמנות החדשות הגיע שעות ספורות לאחר שליפמן דיווחה על תוצאות הרבעון השלישי של השנה. החברה הצליחה לעקוף את התחזיות שסיפקה במסגרת אזהרת הרווח שפירסמה בסוף ספטמבר, אם כי עדיין מדובר בתוצאות חלשות לעומת תחזיותיה המקוריות. הרווח של ליפמן הגיע ברבעון החולף ל-7.8 מיליון דולר או 28 סנט למניה וההכנסות הסתכמו ב-54.1 מיליון דולר. מניות ליפמן נהנו אתמול מסנטימנט חיובי והשלימו מהלך עליות של למעלה מ-20% בתוך שלושה שבועות לאחר שבחודש ספטמבר, סביב האזהרה, נחתכו בכ-35%.

מנכ"ל ליפמן, יצחק אנג'ל, סיפר במקביל לפרסום הדו"חות על מאמציה של החברה לחדור לאזורים חדשים כמו אמריקה הלטינית והודו. עוד באותו הערב הוא הודיע על העסקות החדשות. "אנו שבעי רצון מהצלחתנו לבסס את המותג ליפמן בהודו. מדינה זו היא לדעתנו אחד מהשווקים המתהווים המבטיחים ביותר בעולם. עם הקמת חברת הבת שלנו בהודו, מוקדם יותר השנה היינו בין ספקי מסופי ה-POS הראשונים, אשר ביססו נוכחות מקומית וישירה בשוק זה. נוכחות זו ממחישה את מחויבותינו כלפי בסיס הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלנו בהודו", אמר אנג'ל.

אנג'ל הוסיף כי, "למרות שהודו הינה אחת המדינות המאוכלסות בעולם, מרבית העסקות המסחריות במדינה זו מתבצעות עדיין במזומן, בעוד שבכרטיסי האשראי וכרטיסי החיוב משמשים רק באחוז קטן מנפח העסקות הכולל. אנו מאמינים שעם התפתחות התשתיות בהודו, יזכו העסקות המבוצעות באמצעות כרטיסי תשלום למקום מרכזי יותר. התפתחות שכזו תיצור הזדמנויות לצמיחה משמעותית במספר המסופים לקריאת כרטיסי אשראי בשוק זה. אנו משוכנעים שביכולתנו להגיב כראוי להתפתחויות המהירות בשוק ההודי ולסייע לתהליך הצמיחה של שוק זה. לאור ההתרחבות המהירה בשימוש בכרטיסי האשראי ובכרטיסי החיוב בהודו ולאור הגישה האגרסיווית שנוקטים הבנקים ההודים, אנו צופים עלייה בביקוש למוצרינו במדינה זו".

על אף שבערכים מוחלטים המכירות בהודו אינן גדולות עדיין, הרי שמדובר בשיעורי צמיחה גבוהים במיוחד. השוק ההודי, אליו נכנסה ספקית מערכות התשלומים האלקטרוניות לפני כשנה, צפוי להפוך לאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של ליפמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully