וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששות ברווחי מארקס אנד ספנסר הבריטית על רקע קיצוצים בעלויות

סוכנויות הידיעות

8.11.2005 / 10:32

רווח נקי של 369 מיליון דולר לקמעונאית הביגוד הגדולה בבריטניה במחצית הראשונה של 2005 - עלייה של 63% לעומת התקופה המקבילה; החברה תמשיך בקיצוצים באמצעות הוזלת מחירי מוצרים וסחורות מהספקים



קבוצת מארקס אנד ספנסר, קמעונאית הביגוד הגדולה בבריטניה, רשמה עלייה ברווחי המחצית הראשונה של 2005 על רקע קיצוצים בעלויות. החברה רשמה רווח נקי של 212.6 מיליון ליש"ט (369 מיליון דולר), עלייה של 63% לעומת התקופה המקבילה, ומעט מעל תחזיות האנליסטים. ההכנסות הרבעוניות של מארקס אנד ספנסר עלו לראשונה מזה שנתיים, ברבעון שהסתיים באוקטובר.



מנכ"ל הקבוצה, סטוארט רוז, עורך קיצוצים בעלויות אך גם פועל להגדלת ההכנסות באמצעות הפחתת מבצעי הנחות, הגדלת הפרסום בטלוויזיה והרחבת קו המוצרים של החברה. רוז מתכוון לקצץ עלויות בסף 260 מיליון ליש"ט בשנת הכספים הנוכחית ו-320 מיליון ליש"ט נוספים בשנת הכספים הבאה. עיקר הקיצוצים יתבצעו באמצעות הוזלת מחירי המוצרים והסחורות מהספקים.



ג'ורג' דייויס, ראש חטיבת האופנה פר אונה, שהודיע על פרישתו בחודש שעבר, יישאר בתפקידו עד סוף יוני 2006, ולאחר מכן ימונה ליו"ר החטיבה. הביגוד בפר אונה מיועד לקהל נשים עד גיל 35, ומכירותיה השנתיות מגיעות ל-350 מיליון ליש"ט.



מניית מארקס אנד ספנסר היא בעלת התשואה השלישית בגובהה במדד הקמעוניות של לונדון עם תשואה של 27%, לעומת ירידה של 7.4% במדד. לפי דו"ח של ארגון הקמעונאים הבריטים, הירידה במכירות הקמעוניות הבריטיות נמשכות מזה כמה חודשים - באוקטובר נרשמה הירידה השמינית בעשרת החודשים האחרונים. מספר הצרכנים בחנויות הבריטיות באוקטובר הוא הנמוך ביותר מאז תחילת רישום הנתון ב-1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully