וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: חברות תרופות נאבקות בהצעת חוק חדשה המבטיחה הנחות על תרופות לנזקקים

סוכנויות הידיעות

8.11.2005 / 10:48

מספר יצרניות תרופות, ביניהן פייזר וגלקסו סמית קליין, משקיעות 80 מיליון דולר כדי להילחם ב"הצעה 79"; על פי ההצעה, אם לא יעניקו הנחות, מוצריהן יוסרו מרשימת מומלצי תכניות הסיוע לנזקקים



מספר יצרניות תרופות, ביניהן פייזר וגלקסו סמית קליין, משקיעות כ-80 מיליון דולר כדי להילחם בהצעת חוק חדשה בקליפורניה, הדורשת מחברות התרופות להציע הנחות על מוצריהן לצרכנים בעלי הכנסה נמוכה.



לפי החוק החדש - "הצעה 79" - כ-2.4 מיליון תושבי מדינת קליפורניה יהיו זכאים לקבל הנחה על תרופות. משמעות ההצעה היא שיצרנית התרופות יאלצו להעניק הנחות לתושבים בעלי משכורות נמוכות או שמוצריהן יוסרו מרשימת המומלצים של תכניות הסיוע לנזקקים - שוק ששוויו 4 מיליארד דולר.



"הצעה 79" תעניק הנחות לעובדים בשכר הנמוך מ-38 אלף דולר בשנה או משפחות בנות ארבע נפשות לפחות, המרוויחות 77 אלף דולר בשנה. בנוסף, יהיו העובדים זכאים להנחות משפחות כאשר הוצאות על תרופות שוות ערך ל-5% או יותר מהכנסות המשפחה.



חברות התרופות מעדיפות את העברתו של חוק הנקרא "הצעה 78". חוק זה מעניק הנחות וולונטריות לעובדים שמשתכרים פחות מ-29 אלף דולר בשנה ומשפחות עם הכנסה שנתית ממוצעת של 58 אלף דולר או פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully