וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל פיוז'ן המפתחת תשתית לפרסום דינאמי במשחקי מחשב גייסה 10 מיליון דולר מהקרנות JVP ואקסל פרטנרס

ערן גבאי

8.11.2005 / 10:54

משלבת את מודל הפרסום האינטרנטי במשחקים, כך שהמפרסמים יכולים לעדכן את התכנים במשחקים באופן גמיש; הערכות: שוק הפרסום על גבי משחקים יגיע להיקף של כמיליארד דולר ב-2008



דאבל פיוז'ן (Double Fusion), המפתחת תשתית לפרסום דינאמי במשחקי מחשב, גייסה 10 מיליון דולר. את הגיוס הובילו הקרנות JVP ואקסל פרטנרס. דאבל פיוז'ן הוקמה כחברת חממה, לאחר שבאוגוסט 2004 השקיעו חממת JVP סטודיו והמדען הראשי בתמ"ת 500 אלף דולר בדאבל פיוז'ן, שעברה לפעול מתוך חממת JVP סטודיו בגן הטכנולוגי בירושלים. חממת JVP סטודיו החלה לפעול בסוף 2003.



דאבל פיוז'ן פיתחה תשתית לפרסום דינאמי במשחקי מחשב באמצעות שילוב מודל הפרסום האינטרנטי במשחקים, המאפשר למפרסמים לעדכן את התכנים במשחקים באופן גמיש לפי זמן, נושא וז'אנר. על פי הערכות, יגיע שוק הפרסום על גבי משחקים להיקף של כמיליארד דולר ב-2008.



התכנים הפרסומיים משולבים במשחקי המחשב ובמשחקי וידיאו ופונים לקהל יעד בגילאי 34-18. דאבל פיוז'ן היא אחת משתי החברות המובילות בעולם את תחום הפרסום על גבי משחקי מחשב. הפיתוח של דאבל פיוז'ן מאפשר הגדלה של עוגת הפרסום במשחקי מחשב. בכך מגדילה החברה את ההחזר על ההשקעה בפרסום, ומאפשרת לבעלי הזכויות במשחקים ליהנות מהכנסות שוטפות מעבר למכירת המשחק.



החברה גייסה לתפקיד המנכ"ל את ג'ף גרבר, שניהל קודם לכן את "יאהו משחקים", שימש כמנכ"ל פעילות אלקטרוניק ארטס בסין ומייסד תאגיד מיוז קורפוריישן. גרבר הצטרף לדירקטוריון החברה ועמו גם הארי נליס וברוס גולדן מאקסל פרטנרס ואלון בלוך מ-JVP. יו"ר החברה הוא אלי וורטמן, מנכ"ל JVP סטודיו.



גרבר מציין, כי "תעשיית משחקי האינטראקטיב צמחה באופן דרמטי במהלך חמש השנים האחרונות, והמפרסמים לוטשים עיניים לחדור לפלטפורמה הזו. המודל המסורתי של הפרסום אינו אפקטיווי להשגת קהל הצעירים והמשווקים מודעים לכך ומתמרנים תקציבי פרסום לפלטפורמותה החדשות".



דאבל פיוז'ן הוקמה ב-2004 על ידי גיא בן דב, יזם בתחום המדיה האינטראקטיווית, וד"ר הלל רום, מומחה לטכנולוגיית תלת מימד וממייסדי חברת 3dMe. יו"ר החברה ומייסד נוסף הוא ג'ייקוב נר דוד שהקים את חברת דלתא3 וממייסדי הקרן ג'רוזלם קפיטל. החברה מעסיקה 12 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully