וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוור פייפר השלימה גיוס רביעי של 30 מ' ד' בהובלת אייפקס פרטנרס, כלל תעשיות והשקעות ואינפיניטי

ערן גבאי

8.11.2005 / 11:12

מאז הקמתה ב-1997 גייסה פאוור פייפר, המפתחת סוללות דקות, כ-60 מיליון דולר; ב-2004 רשמה החברה הכנסות של 29 מיליון דולר; בסבב הגיוס השתתף גם בנק אוף אמריקה



חברת פאוור פייפר (Power Paper), המתמחה בפיתוח סוללות דקות, השלימה סבב גיוס הון רביעי בהיקף 30 מיליון דולר בהובלת אייפקס פרטנרס - 16 מיליון דולר - וכלל תעשיות והשקעות בצוותא עם קרן ההון סיכון אינפיניטי - 12 מיליון דולר. בסבב הגיוס השתתף גם בנק אוף אמריקה, שהשקיע בפאוור פייפר גם בעבר, והוסיף 2 מיליון דולר לסבב הגיוס הנוכחי. ההשקעה של קרן אינפיניטי היא מהקרן הישראלית ומהקרן הסינית.



פאוור פייפר, שהוקמה ב-97' ומתמחה בפתרונות ליישומים טכנולוגיים הפועלים באמצעות מקור אנרגיה זעיר, צפויה לעבור השנה לרווחיות, לאחר שב-2002 היא רשמה מכירות של 1.5 מיליון דולר, ב-2003 הן הסתכמו ב-5.1 מיליון דולר וב-2004 הן האמירו ל-29 מיליון דולר. בחברה העריכו בעבר כי בתוך שנתיים-שלוש אמורה החברה להגיע להכנסות של יותר מ-100 מיליון דולר בשנה.



החברה פיתחה, בין השאר, סוללה דקה וגמישה שאינה דורשת אריזת מתכת, ואפשר להדפיסה בעלות נמוכה מאוד, ישירות על נייר, פלסטיק או כל משטח אחר, באמצעות ציוד הדפסה סטנדרטי. טכנולוגיה זו מאפשרת למתכנני מוצרים לתכנן את מקור הכוח בהתאם לצורכי המוצר, במקום להתאים את עיצוב המוצר לצורתה וגודלה של הסוללה.



לפאוור פייפר חטיבת מוצרי קוסמטיקה - PowerCosmetics, וחטיבת מוצרי התוויות - PowerID. הסוללות של פאוור פייפר מוטמעות בסדרת המדבקות PowerCosmetics, המשמשות להחדרת תכשירים קוסמטיים לעור. בנוסף למדבקות קוסמטיות, משולבות הסוללות גם במוצרים כתוויות חכמות (RFID), צעצועים ומוצרים אחרים.



מאז הקמתה, גייסה פאוור פייפר, כולל הגיוס הנוכחי, כ-60 מיליון דולר בסבבי הגיוס הקודמים מבנק אוף אמריקה, אמדאוס קפיטל פרטנרס מאנגליה, פוליטכנוס הגרמנית, קרן מילניום הישראלית, יאסודה היפאנית, קרן EDB מסינגפור וטופאן פורמס היפאנית. פאוור פייפר מעסיקה כ-80 עובדים במרכז הפיתוח שממוקם בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully