וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפאואר ישראל: ירידה בביקוש הכללי לעובדים באוקטובר בעקבות החגים

עינב בן יהודה

8.11.2005 / 12:05

מכיוון שהנתונים אינם מנוכי עונתיות נמנעה החברה מלפרסם את שיעור השינוי; בהשוואה לספטמבר נרשמה עלייה בביקוש לעובדים בתחום התיירות, הביטוח והפרסום



בחודש אוקטובר נרשמה ירידה בביקוש הכללי לעובדים בהשוואה לחודש ספטמבר, כך עולה מסקר הדרושים של חברת מנפאואר ישראל. בניגוד לסקרים קודמים של החברה בהם היא נוהגת לפרסם את שיעור העלייה או הירידה בהיקף מודעות הדרושים, בסקר הנוכחי לא מפרסמת החברה את שיעור הירידה מכיוון שמדובר בנתונים שאינם מנוכי עונתיות, ובחברה מציינים כי עקב ריבוי החגים בחודש אוקטובר מדובר בנתונים מוטים בצורה חריגה. מהחברה נמסר, כי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד נרשמה ירידה קלה.



מנכ"ל מנפאואר ישראל, דליה נרקיס מציינת, כי למרות ההאטה הצפויה בביקוש לעובדים בחודש אוקטובר בשל ריכוז החגים ופעילות עסקית נמוכה, ניתן להבחין ביציבות ואף בעלייה בביקוש לעובדים במספר מקצועות ספציפיים, כמו בביקוש לעובדים בתחום התיירות והמלונאות. "הגידול בביקוש לעובדים בתחום זה נובע מפעילויות נופש ופנאי עניפות וריבוי הטיולים והחופשות בקרב הציבור הרחב בתקופת החגים".



תחומים נוספים בהם הסתמנה יציבות ואף עלייה לעומת החודש הקודם הם עובדי ביטוח, עובדים בתחום הפרסום, פרמדיקים, חובשים, אחיות מעשיות, כוח עזר וסניטרים, הנדסאי וטכנאי שירות, מהנדסי כימיה וכימאים, מנהלי כוח אדם ויועצי השמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully