וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה הבכירה של CA דוחה על הסף את תוכנית הארגון מחדש שהציע סאם ווילי

יהודה שויצר

28.6.2001 / 12:40

"אין לו מושג בעסקי התוכנות", אמר מייסד החברה, צ'רלס וואנג, על ווילי; סאם ווילי מוביל מהלך להשתלטות עוינת על חברת התוכנה

ההנהלה הבכירה של חברת התוכנה קומפיוטר אסושיאייטס (סימול CA) דחתה על הסף את תוכנית הארגון מחדש שהציע סאם ווילי. בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" ציינה החברה כי התוכנית שהציע ווילי היא יקרה ועלולה להזיק לקשרי הלקוחות של החברה.

ווילי עומד בראש קבוצת משקיעים בשם ריינג'ר גוורננס (Ranger Governance), שפתחה בשבוע שעבר במערכה להדיח את הדירקטוריון הנוכחי של החברה ואת המנכ"ל והמייסד של CA, צ'רלס וואנג. סאם ווילי הוא הבעלים לשעבר של סטרלינג סופטוור, חברת תוכנה שנרכשה ע"י CA תמורת 3.9 מיליארד דולר במארס 2000.

לאחרונה אמר ווילי כי הוא מתכנן לפצל את CA ל-4 יישויות תפעוליות נפרדות העוסקות בתחומי אחסון מידע, אבטחת מידע, ניהול מערכות וניהול ידע. אחת מהחטיבות תפוצל, או שכל אחת מהן תבנה את עצמה על ידי רכישות. תוכנית זו תגדיל את ערכה של CA עבור המשקיעים.

סאם ווילי, משקיע המוביל נסיון השתלטות עוינת על חברת התוכנה, מאמין כי ההצעה לפיצול החברה תוביל לחדשנות בחברה וכן תפתח פתח לביצוע רכישות ופיצולים ע"י CA. ווילי אמר כי הוא יוכל להעלות את מחיר המניה ל-60 דולר תוך שלוש שנים אם יתאפשר לו להוביל את החברה. מחירה הנוכחי של מניית CA הוא 33.3 דולר.

יו"ר החברה, צ'רלס וואנג, ומנכ"ל החברה, סנג'י קומר, אמרו ל"וול סטריט ג'ורנל" כי פיצול החברה יוביל לעלייה חדה בהוצאות וזאת על רקע הצורך בהגדלת ההנהלה וכן יפגע ביכולת לשווק את כל 800 התוכנות שהחברה מפתחת, מאחר שהן יהיו בידי חברות שונות. "התוכנית שלו לא הגיונית", אמר קומר והדגיש כי המשקיעים של החברה מצדדים בעמדתו.

"אין לו מושג בעסקי התוכנות", אמר מייסד החברה, צ'רלס וואנג על ווילי וציין כי ווילי אינו רואה את כל התמונה.

לווילי צפויה מלחמה קשה מול צ'רלס וואנג ומנהליה הבכירים של CA, המחזיקים בנתחים גדולים ממניות החברה. אולם מכיוון שמועצת המנהלים של CA אמורה לעמוד להצבעה הקיץ, יהיה לו סיכוי לבצע הפיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully