וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתהדק שיתוף הפעולה בין צ'רלטון ל-HOT: משחקי ליגת העל בכדורגל יתווספו לספריית ה-VOD

בועז גריילסמר

8.11.2005 / 16:05

המשחקים מצטרפים לקטגוריית הספורט של ספריית ה-VOD, המכילה משחקי עבר של ליגות העל בכדורסל ובכדורגל, נבחרות ישראל ותוכניות של ערוץ הספורט



מתהדק שיתוף הפעולה בין צ'רלטון ל-HOT: החל מהיום, יתווספו לספריית ה-VOD של הכבלים משחקים מליגת העל בכדורגל.



המשחקים שיתווספו ל-VOD ישודרו תחילה בשידור ישיר במסגרת שירות התשלום עבור צפייה (פיי פר ויו). לאחר מכן, תוסיף HOT את המשחקים לספריית ה-VOD. מנויי ספריית הכבלים (המשלמים כעשרה שקלים לחודש) יוכלו לצפות במשחקים ללא תוספת תשלום.



כל משחקי ליגת העל בכדורגל המשודרים בערוצי הפיי פר ויו יעלו ב-VOD. המשחקים יעלו מדי שבוע, כיומיים לאחר השידור החי. המשחקים מצטרפים לקטגוריית הספורט של ספריית ה-VOD, המכילה משחקי עבר (היסטוריים ומיתולוגיים) של ליגות העל בכדורסל ובכדורגל, נבחרות ישראל, תוכניות של ערוץ הספורט - "יציע העיתונות", כתבות ספיישל שהוכנו על שחקנים ספציפיים ועוד.



בשבוע שעבר, יצאה HOT במבצע שיווק בלעדי עם חבילה שכוללת את משחקי המונדיאל, ובנוסף צפייה חופשית במשך שנתיים (בשתי עונות - 2005-2006 ו-2006-2007), בשידורים בתשלום מהליגה הישראלית בכדורגל, הליגה האנגלית בכדורגל וליגת העל בכדורסל. מחיר החבילה הוא 1,100 שקל.



צ'רלטון היא בעלת זכויות השידור על משחקי ליגת העל והמונדיאל. ביום חמישי תקיים מועצת הכבלים והלוויין דיון בעניין שידור משחקי המונדיאל. יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, אמר השבוע ל-TheMarker, כי אחד הנושאים המרכזיים שיידונו במועצה הוא סיכול ניסיון אפשרי לשדר את המשחקים באופן בלעדי למנויי HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully