וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול הים: כל כוונותיו של יוסף שגב בהתנגדותו לחלוקת הדיווידנד הן מיקוח וסחיטה

עודד ארבל

8.11.2005 / 19:06

שגב טען כי אריה דגן ואלי ישראלי - בעלי השליטה במול הים - פועלים לרוקן את החברה מנכסיה באמצעות חלוקת דיבדנד בסך 220 מיליון שקל; עו"ד תומר רייף המייצג את מול הים: "השמצות זולות"



חברת מול הים, המפעילה את קניון מול הים באילת, הגישה אתמול לבית המשפט המחוזי תגובה להתנגדות שהגיש נושה של מול הים, עו"ד יוסף שגב, לבקשתה לחלק דיבידנדים בסך 220 מיליון שקל לבעלי המניות.



במסגרת ההתנגדות, שהוגשה באמצעות עו"ד תומר רייף, טען שגב כי בעלי השליטה במול הים, אריה דגן ואלי ישראלי, פועלים לרוקן את החברה מנכסיה באמצעות חלוקת הדיבדנד. שגב גרס כי חלוקת הדיבידנד אינה לטובת החברה אלא נועדה לשרת רק את האינטרסים הצרים של בעלי השליטה בה והיא תפגע קשה בנושים בכלל ובו בפרט.



בתגובה שהוגשה באמצעות עורכי הדין יניב שקל ויניב רוג, ביקשה מול הים לסלק את התנגדותו של שגב על הסף. לדבריה, הגשת ההתנגדות נובעת כולה ממטרה לא עניינית של עו"ד שגב וכניסיון להפעיל עליה לחץ וסחיטה, והכל תוך הטעיית בית המשפט ובחוסר ניקיון כפיים. לטענת מול הים, ההתנגדות נובעת כולה ממניעים שאינם כשרים ומבוססת על נזקים, כביכול, שנגרמו לנושים אחרים אשר מעולם לא ביקשו "לחסות תחת כנפיו" והסכימו לחלוקה. מול הים הוסיפה כי מעמדו של שגב כנושה לא עצמאי לא מאפשר לו להגיש התנגדות.



עו"ד ריף מסר בתגובה: "מאחר ולמול הים אין תשובות ענייניות לטענות שהועלו על ידי ד"ר שגב בהתנגדות שהוגשה על ידו, היא בחרה במסלול של השמצות זולות אשר אינן מחוברות למציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully