וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקור החוץ מגיע למגזר הרכב בארה"ב: GM תעביר לסין ייצור חלקי רכב בהיקף של 80 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

8.11.2005 / 20:39

זאת לאחר שבחודש שעבר דלפי פשטה את הרגל - החברה שסיפקה ל-GM עד מחצית מחלקי הרכב; דיווח העיתון "צ'יינה ביזנס ניוז"



ענקית המכוניות האמריקאית ג'נרל מוטורס (סימול GM) מתכננת להעביר לקבלני משנה בסין את הייצור חלקי רכב בהיקף של 80 מיליארד דולר לדגם הטנדר החדש שבכוונתה להשיק בקרוב בשוק הצפון-אמריקאי. כך דיווח היום העיתון "צ'יינה ביזנס ניוז".



צוות של 200 עובדים מהחטיבה הצפון אמריקאית של GM צפוי להישלח לסין כדי לפרק את תהליך הייצור אצל הספקיות הסיניות, אמר לעיתון מקור שביקש לשמור על עילום שם.



דלפי (סימול DPH), יצרנית חלקי הרכב הגדולה בארה"ב שהגישה בחודש שעבר בקשה להגנה מפשיטת רגל (צ'פטר 11) - פשיטת הרגל הגדולה ביותר בתולדות תעשיית הרכב האמריקאית - סיפקה עד כה 50%-30% מחלקי הרכב של GM.



דלפי הייתה בקשיים מאז פיצולה מהחברה האם לשעבר ג'נרל מוטורס ב-1999, ובמחצית הראשונה של 2005 בלבד הפסידה 741 מיליון דולר. הבקשה לפשיטת רגל הוגשה לאחר שלא צלחו ניסיונות החברה לקבל סיוע מ-GM ולשכנע את עובדיה להסכים לקיצוצים חדים בשכרם במסגרת ארגון מחדש של פעילות דלפי בארה"ב.



מחקר שפירסמה לאחרונה חברת המחקר מקינזי העריך כי יצרניות רכב אמריקאיות צפויות לצמצם ב-25% את הוצאותיהן על חלקי רכב על ידי מיקור חוץ של הליכי ייצור חלקים לסין ולהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully