וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש ביטל עסקת מכר לנוכח הצעה טובה יותר

הארץ

28.6.2001 / 12:19

המדובר בתיק בעניינו של איש העסקים אלון מוסאיוף, הנתון בהליכי פשיטת רגל; ביהמ"ש: ההצעה החדשה מיטיבה עם קופת הכינוס ומבטיחה שהחייב לא יפונה מביתו

מאת בן-ציון ציטרין

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד בר אופיר ביטל בסוף השבוע עסקת מכר של נכס, שאושרה על ידי ראש ההוצאה לפועל, לנוכח הצעה טובה יותר שהוגשה לבית המשפט באיחור.

מדובר בתיק המתנהל כנגד איש העסקים אלון מוסאיוף, הנתון בהליכי פשיטת רגל. בבעלותו נכסים המשועבדים לבנק הבינלאומי, והיקף חובותיו לבנק כ-12 מיליון שקל. כונס מטעם הבנק, עו"ד ישי בית-און, העמיד למכירה ארבעה מנכסי החייב בירושלים.

הקונה, דן גרנות, ביקש לרכוש נכס אחד, במחיר של 400 אלף דולר, הצעה שאושרה בסוף מארס על ידי ראש ההוצאה לפועל. מיד עם קבלת התשלום, הודיע בית-און לגרנות כי בידיו הצעה טובה יותר, וכי יפנה לבית המשפט בעניין.

ההצעה השנייה, של הרב אהרון פולמן, ביקשה לרכוש את כל ארבעת הנכסים, בסכום 1.06 מיליון דולר. ההצעה מיטיבה עם קופת הכינוס ומבטיחה שהחייב ומשפחתו לא יפונו מביתם.

מולכו לא שוחרר מתפקידו כנאמן

נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים ורדי זילר, דחה את בקשתו של עו"ד יצחק מולכו, לשחררו מתפקיד הנאמן בתיק פשיטת הרגל של מוסאיוף, בטענה שהאחרון מנצל לרעה את הליכי פשיטת הרגל.

זילר הודיע למוסאיוף, כי הוא אוסר עליו לעשות כל פעולה כלכלית, או בעלת הקשר כלכלי, מבלי שיקבל לכך הסמכה מפורשת מראש מעו"ד מלכו.

נשיא בית המשפט חייב את מוסאיוף לנהל יומן מסודר, שבו יכתוב את פירוט סדר יומו ומעשיו, כולל שעות ואנשים עמם הוא נפגש, ופרטי השיחות שהוא מקיים בנושאים כלכליים (עא 001961/01, פשר 000165/99).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully