וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסאר רשמה עלייה של 22% ברווחיה ברבעון השלישי בהובלת מכירות סרטי וידיאו ו-DVD

סוכנויות הידיעות

9.11.2005 / 9:32

רווחי פיקסאר ברבעון השלישי הסתכמו ב-27.4 מיליון דולר; מנכ"ל פיקסאר, סטיבן ג'ובס, אמר לסוכנות הידיעות בלומברג כי הוא מעדיף להאריך את חוזה השותפות של החברה עם חברת וולט דיסני



פיקסאר, חברת האנימציה הממוחשבת בניהולו של סטיבן ג'ובס, רשמה עלייה של 22% ברווחיה ברבעון השלישי והכתה את התחזיות, בשל מכירות חזקות של סרטי וידיאו ו-DVD כמו "למצוא את נמו".



רווחי פיקסאר ברבעון השלישי הסתכמו ב-27.4 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, לעומת רווח של 22.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2004. הכנסות החברה ממכירות עלו ב-3% ל-45.8 מיליון דולר. פיקסאר חוזה כי רווחיה ברבעון הרביעי יעמדו על 13-17 סנט למניה.



פיקסאר, אשר לא שחררה סרטים חדשים לבתי הקולנוע ברבעון השלישי, הסתמכה על מכירות סרטי הווידיאו וה-DVD של סרטים. שני הסרטים ששחררה בגירסאות לבית היו "למצוא את נמו" ו"משפחת סופר על", אשר הביאו ביחד הכנסות של 25.5 מיליון דולר.



מנכ"ל פיקסאר, סטיבן ג'ובס, אמר לסוכנות הידיעות בלומברג כי הוא מעדיף להאריך את חוזה השותפות של החברה עם חברת וולט דיסני בנושאי הפצה. החוזה בין שתי החברות יסיים ביוני הקרוב, עם יציאתו של הסרט "מכוניות" לבתי הקולנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully